ROZPRÁVKA ČI SKUTOČNOSŤ?
Satan zvolal celosvetové zhromaždenie démonov. Vo svojom úvodnom prejave povedal: ,,Nemôžeme kresťanom zabrániť, aby chodili do kostola. Nemôžeme im brániť, aby čítali Bibliu a poznávali pravdu. Dokonca im nemôžeme zabrániť ani v tom, aby vytvorili dôverný vzťah so svojim Spasiteľom. Nechajme ich teda, nech si chodia do kostola. ALE pripravme ich o čas, aby nemali čas budovať si vzťah k Ježišovi Kristovi. Zabráňte im v tom, aby boli v kontakte so svojim Spasiteľom a po celý deň udržiavali toto životodarné spojenie!“
,,A ako to máme urobiť?“ zvolali jeho démoni. ,,Snažte sa, aby boli stále zaneprázdnení nedôležitými vecami a vymyslite si spustu možností, ako zamestnať ich myseľ,“ odpovedal diabol.
,,Pokúšajte ich, aby utrácali, utrácali a utrácali a vypožičiavali si peniaze. Presvedčte ich ženy, aby chodili do práce a trávili tam mnoho času a muži, aby pracovali šesť až sedem dní v týždni, desať až dvanásť hodín denne, aby si mohli dovoliť žiť prázdny život. Zabráňte im tráviť čas s deťmi. Keď sa ich rodiny rozpadnú, nebude už v ich domovoch skoro úniku od pracovného stresu! Pôsobte neustále na ich myseľ, aby nepočuli ten tichý, nenápadný hlas. Zlákajte ich, aby si na cestách neustále púšťali rádio alebo CD, aby mali doma stále zapnuté televízory, DVD prehrávače a počítače, a dohliadnite na to, aby v každom obchode a reštaurácii stále vyhrávala svetská hudba. To úplne zamestná ich myseľ a preruší ich spojenie s Kristom. Dbajte, aby mali na stolíkoch pri káve množstvo časopisov a novín.
Dvadsaťštyri hodín denne útočte na ich mozog správami. Pri šoférovaní ich vyrušujte bilboardami. Naplňte ich e-mailové schránky hlúposťami, katalógmi tovarov, tipovaniami a všelijakými novinkami a ponukami zliav a výrobkov, služieb zdarma a falošnými nádejami.
V novinách, časopisoch a v televízii stále ukazujte štíhle pekné modelky, aby ich muži začali veriť, že najdôležitejšia je vonkajšia krása a aby začali byť nespokojní so svojimi manželkami.
Snažte sa, aby boli manželky príliš unavené, než aby mohli v noci milovať svojich mužov. Pridajte im k tomu i bolesti hlavy. Keď nedajú svojim manželom potrebnú lásku, začnú si ju hľadať inde. Toto ich rodiny rýchlo rozbije.
Dajte im Santa Clausa, aby ste ich odviedli od vysvetlenia skutočného zmyslu Vianoc ich deťom. Dajte im veľkonočného zajačika, aby nehovorili o Jeho zmŕtvychvstaní a moci nad hriechom a smrťou.
Veďte ich k tomu, aby boli nezriadení i pri odpočinku. Snažte sa, aby sa z rekreácií vracali vyčerpaní. Zamestnávajte ich, aby nemali čas ísť do prírody a premýšľať o Božom stvorení. Posielajte ich miesto toho do zábavných parkov, na športové akcie, hry, koncerty a do kina.
Hlavne ich stále a stále zamestnávajte!
A keď sa zídu k duchovnému spoločenstvu, naveďte ich, aby viedli plané reči a klebetili, aby tak odišli domov so zlým svedomím.
Naplňte ich život množstvom dobrých vecí, aby nemali čas čerpať silu od Ježiša. Tak budú skoro na všetko sami a kvôli týmto dobrým veciam obetujú svoje zdravie a rodinu.
'TO ZABERIE! Bude to fungovať.“
To bol ale plán!
Démoni sa pustili horlivo do diela a snažili sa, aby boli kresťania stále viac zamestnaní a uponáhľaní a stále pobiehali sem a tam. Aby mali málo času na svojho Boha a svoje rodiny. Aby nemali čas druhým povedať o tom, že Ježiš má moc zmeniť ich život.
Uspel diabol v tomto pláne? Znamená byť 'ZANEPRÁZDNENÝ' byť otrokom diabla? .......POSÚĎ SÁM...ROZPRÁVKA ČI SKUTOČNOSŤ?
NEMOZEME KRESTANOM ZABRANIT,
ABY CHODILI DO KOSTOLA,
ALE PRIPRAVME ICH O CAS, ABY SI NEMOHLI BUDOVAT VZTAH K BOHU = PLÁN ZLÉHO......
.....prvýkrát v kostole...
Na rímskokatolíckych svätých omšiach sa v nedeľu občas vyskytnú aj tí, ktorí s tým predtým nepočítali. Motivácie sú rôzne – od úprimného záujmu a zvedavosti cez snahu aspoň raz vyhovieť rodine až po túžbu prispôsobiť sa novému a veriacemu partnerovi.
Čo je pre „ostrieľaných“ samozrejmosťou, nováčikom spôsobuje trápne aj humorné chvíle, keď netušia, čo znamená voda v „sväteničke“ pri vstupe, ako sa správne prežehnať, kedy vstať, sadnúť si, pokľaknúť.
Omša je podľa cirkvi sprítomnením Kristovej obety na kríži nekrvavým spôsobom pod znakmi chleba a vína. Na udalosti sa okrem veriacich a kňaza podieľajú aj ďalší – hráč na organe (niekde ho môžu sprevádzať aj iné nástroje, napríklad husle či spevácky zbor), miništranti („posluhovatelia“ kňaza počas omše), kostolník (zodpovedá za pripravenosť chrámu, aby boli zapálené sviečky a fungovala technika), laici (čítajú z Písma) a tam, kde ešte nemajú elektrické zvony, aj zvonár.
Nedeľná omša prebieha identicky v Bratislave aj v zapadnutej dedinke. „Dokument o súčasnom slávení vydal pápež Pavol VI. v roku 1970, o ostatných veciach týkajúcich sa liturgie rozhoduje rímska Kongregácia pre Boží kult a disciplínu sviatostí. Na dedinách sa nedeľné omše zvyknú konať doobeda, v mestách aj v inom čase. Trvajú asi hodinu,“ vysvetľuje kaplán Marek Vadrna.
Odporúča dobrú pomôcku – modlitebnú knižku s názvom Jednotný katolícky spevník. „Vďaka nemu sa dá zapájať do liturgie, obsahuje spevy aj modlitby.“
Kým kedysi bolo zvykom ísť na omšu v slávnostných „kostolných šatách“, ktoré neskôr mnohí zvolili i ako oblečenie „do truhly“, nováčikovia stoja pred dilemou, či sú v horúcom lete prijateľné krátke nohavice alebo u žien odhalené ramená.
Kňazi sa zhodujú, že úcta k Bohu sa vyjadruje aj oblečením. Ide o spoločenskú udalosť. Oblek síce povinný nie je, prípustné sú aj rifle, nohavice nad členky či dokonca nad kolená sú však problém??? Pre ženu je tabu sukňa nad kolená, odhalený dekolt a ramená. Hrozí, že za takéto prehrešky niekoho vykážu von? „Nie, ale je to neslušné voči Bohu aj veriacim,“ tvrdí Vadrna.
Nováčikom sa odporúča sadnúť si alebo postaviť sa dozadu. Najmä v konzervatívnejších oblastiach totiž majú veriaci svoje miesta „vyárendované“. Ak si neznalý sadne do prvého radu, môže zabrať miesto babičke, ktorá tam sedáva roky. Nepísané pravidlo, ale rešpektuje sa.
Zadné miesta sú aj praktické – nováčik má všetkých pred sebou a môže sledovať, kedy vstanú, sadnú si, pokľaknú. Nik si navyše nevšimne jeho prípadnú neobratnosť. „Na omšu by však mali ísť len tí s úprimnou motiváciou,“ uzatvára Vadrna.
Priebeh rímskokatolíckej omše....
1. Úvodné obrady – kňaz si oltár uctí bozkom. Prežehná sa a pozdraví ľud jednou z tradičných formuliek (napríklad „Pán s vami“). Ľudia odpovedia: „I s duchom tvojím.“
2. Vyznanie hriechov a ľútosť nad nimi – kňaz vyzve ľudí, aby s čistým srdcom slávili sväté tajomstvá. Ľudia odpovedajú formulkou, ktorá sa končí slovami „Moja vina, moja vina, moja preveľká vina...“ Nasleduje hymnus „Sláva Bohu na výsostiach“ a vstupná modlitba dňa – kolekta. Na jej konci ľudia vyslovia „amen“ a sadnú si.
3. Liturgia slova – skladá sa z prvého čítania (zo Starého Zákona), po ktorom sa spieva žalm, a z druhého čítania (napríklad z listov svätého Pavla alebo iného novozákonného spisu). Texty sú v každom kostole v konkrétnu nedeľu rovnaké. Potom sa spieva Aleluja (ľudia sa postavia) a číta evanjelium.
4. Kázeň (homília) – vlastná reč kňaza. Po nej sa ľud postaví a vyznáva vieru, takzvané Krédo (text v Jednotnom katolíckom spevníku).
5. Modlitby veriacich – prosby, vyslovuje ich kňaz, diakon či laik, ľud reaguje slovami „prosíme Ťa, vyslyš nás“. Okrem predpísaných textov sú pridané aj prosby kňaza a veriacich. Miništranti idú medzi veriacich po milodary.
6. Liturgia obety – kňaz si pripraví paténu s hostiou a kalich s vínom, odrieka modlitby, ľudia spievajú. Keď stíchne organ, postavia sa a kňaz povie „Modlite sa bratia a sestry, aby sa moja i vaša obeta zaľúbila Bohu otcu všemohúcemu.“ Ľudia reagujú „Nech pán príjme obetu z tvojich rúk...“ Nasleduje modlitba nad obetnými darmi.
7. Premenenie vína a chleba – najdôležitejšia časť omše. Ľudia si kľaknú (miništrant dá znamenie zvoncom), kňaz premieňa chlieb a víno na telo a krv Pána. Vezme hostiu a povie „Vezmite a jedzte z neho všetci. Toto je moje telo, ktoré sa obetuje za vás.“ Potom vezme kalich s vínom a povie „Vezmite a pite z neho všetci. Toto je kalich mojej krvi, ktorá sa vylieva za vás i za mnohých na odpustenie hriechov. Je to krv novej a večnej zmluvy. Toto robte na moju pamiatku.“ Samotné premenenie miništrant oznámi zvoncom. Kňaz pokľakne a povie „Hľa, tajomstvo viery.“ Nasledujú modlitby.
8. Obrad prijímania – začína sa Otčenášom, všetci stoja. Po ňom sa kňaz modlí za pokoj pre ľud a cirkev, povie „Pokoj Pánov nech je vždy s vami“, ľudia reagujú „I s duchom tvojím.“ Všetkých vyzve „Dajte si znak pokoja,“ ľudia odpovedia „Pokoj a bratská láska nech je medzi nami“ a vzájomne si podajú ruky. Nasleduje spev, prípadne recitovanie „Hľa, Baránok Boží...“, kňaz potom prijíma – telo (chlieb) a krv (víno). Po ňom prijímajú veriaci.
9. Modlitba po prijímaní, farské oznamy, ukončenie požehnaním – kňaz končí slovami „Choďte v mene Božom,“ ľud odpovedá „Bohu vďaka“ a rozchádza sa.
Čítajte viac: http://www.sme.sk/c/6225226/prvy-raz-v-kostole.html#ixzz1kPRsE1PF
Prečo som odmietla amnio....
Downow syndróm a amniocenteza.
Velmi ma zarazilo, ked som sa dozvedela, ze jedna moja znama, ktora velmi chcela mat dieta a propagovala vierovyznanie katolicka a sex po svadbe, z coho predpokladam, ze katolicka viera vyznava Boha a vieru v neho a zivot aj nenarodeneho akehokolvek cloveka.
Clovek, ci uz veriaci alebo neveriaci, sa stale snazi akymkolvek sposobom vyhnut v zivote problemom a nemat ich, jednoducho nechceme nikto z nas mat problemy a utrpenie. Bojime sa utrpenia a problemov. Nech su uz akekolvek a v akejkolvek oblasti.
Co ma zaraza je bezcharakternost ludi a ich sebeckost a najma mat pohodlny zivot. A co ma najviac zaraza je, ked sa tito ludia verejne vyhlasuju za krestanov.
Amniocenteza nema nijaky vyznam pre katolika.
1. som veriaci a kedze verim v Boha, necham vsetko na Boha a nebudem zbytocne ohrozovat dieta stresom pred amniocentezou a pocas amniocentezi a po nej.
Stres moze dieta ovela viac ohrozit ako nejaka informacia, ze je alebo nie je postihnute.
2. Ak dieta chcem, tak ho chcem a prijimam ho take ake je.
Dieta sa moze narodit uplne normalne a zdrave a potom moze dostat chorobu a zomriet, alebo ho zrazi auto neskor, alebo hocico sa mu moze stat. Takze ake ma opodstatnenie amniocenteza? Ak niekoho milujem, tak ho milujem bez podmienok. Lebo inac je to taka laska, ze ak si postihnuty uz ta nemilujem, popripade, ta dam zabit.
3. Dieta moze aj pocas porodu zomriet a aj po porode. A tiez aj pred porodom, udusenie pupocnou snurou a mnohe dalsie problemy a priciny umrti deti.
Je to tvrdy fakt.
4. Absolutna neinformovanost zien. Nemaju vlastny nazor, musi im ho niekto utvorit. Ak chcem dieta, vzdy budem podstupovat riziko, akekolvek riziko, havarujem - mozem potratit, ochoriem, potratim, spadnem pocas tehotenstva, kadeco sa moze stat pocas tehotenstva, po porode, pocas porodu. Vzdy, vzdy bude riziko byt tehotnou a mat problemy, ze dieta bude postihnute, alebo bude mat nejake vady vyvojove, alebo cokolvek akokolvek inac slabsie, postihnute, trebars zle bude vidiet, alebo bude koktat neskor, alebo pojde do pomocnej skoly neskor. Proste cokolvek moze postretnut cloveka od jeho vzniku.
5. Ak sa teda tak zamyslam nad tym, a zvlast krestania, tak amniocenteza, je len urcita forma genocidy. Jednoducho, ak si postihnuty uz ta nechcem. Ak mas problem, nechcem ta a to este pred tym, nez si sa narodil. Ani ti nedam sancu. To mi hovori slovo amniocenteza.
6. Jenoduchym ludom, ktori sa nechcu zamyslat hlbsie nad tymto vsetkym, tak ich clovek nepresvedci, nijakymi argumentami.
7. Laska bez podmienok, to chcu vsetci. Kazdy chce byt milovany nech ma uz akukolvek poruchu a nedostatok.
Nedostatok sa moze vyvinut kedykolvek.
8. Amniocenteza je smerovanie k rozhodnutiu, alebo potencionalnemu rozhodnutiu sa o smrti druheho.
9. Ak sa zena dozvie, ze je dieta postihnute, da ho zabit? Alebo nie? A potom aj tak ma stresy.
10. Kazdy clovek by sa mal hlboko zamyslat o com je zivot a ci je len o tom, aby sme si uzivali zivot bez akychkolvek problemov. Problemy boli, budu a su a ti, co ich nemaju, alebo tvrdia, ze ich nemaju, bud klamu, alebo ich este len budu mat.
11. Zivot tu na zemi, je v podstate jeden velky problem.
Zamyslite sa vsetky zeny
12. Zodpovednost
Mam uz mnoho skusenosti, ze mne dal doktor podpisat v ordinacii, ze za vysetrenie a jeho nasledky som si zodpovedna ja sama. Doktori su chraneny po pravnej stranke, keby sa pocas amniocentezy stal potrat, 1:100, a statisticky je tam riziko 2 percenta, tak on je absolutne ochraneny, pretoze to bolo vase rozhodnutie, on to len vykonaval.
Ale vy by ste na sude neobstali v nijakom smere. Pretoze nic nemate podlozene pravne. Hoci vsetky zeny hovoria, ze konam ako doktori povedali. Ale hoci jedni chcu hadzat zodpovednost na druheho, tak doktor to ma na papieri, pravne podlozene.
Je to velmi smutne, ked zena ide podstupit amniocentezu, vie o tom urcite dopredu, sama sa pre to rozhodne a neinformuje sa. Neznalost zakona neospravedlnuje, ked niekto povie, ze nevedel, je to jeho chyba. Koho budu sudit, ked zdrave dieta zomrie.
Ak zivot povazujem za dar, tak s nim aj zaobchadzam ako s darom a nepodstupujem zbytocnost.
Ak chcem dieta, tak by mi malo byt uplne jedno, ake je.
Zial ludstvo cele nevie o com je laska. Lebo naozajstna laska je laska bez podmienok, odovzdam sa do vyssieho osudu, alebo nech to nazve kto ako chce. Cele ludstvo sa hra na Boha a niekoho, kto moze kadeco ovplyvnit a aj tak nakoniec neovplyvni nic.
Kto tvrdi ze nema v zivote problemy tak naozaj niet o com.
Inac nepisala som o nijakej interupcii, ale o tom, ze je tam riziko.
A kazda zena, ktora otehotnie alebo chce otehotniet by si mala laskavo uvedomit, ze byt tehotnou je riziko. Tak ci tak, je to riziko.
Amniocenteza = genocida
By lenkaaM - Posted on November 6th, 2008