1 / 1

    Cez co pozeras/sledujes zasielku?

    28. jún 2024

    @opica_skorica cez link co mi prišiel v maili

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl a tam je uvedene Z …. a kolko cisel? Mne chodi Z a desat cisel, tebe menej?

    28. jún 2024

    @opica_skorica žiadne Z tam nie je.

    28. jún 2024

    Mna zaraza len jedna vec - Packeta z UK?

    28. jún 2024

    @ddaassuullaa áno objednávala som z UK a bola tam možnosť packeta

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl kazdy den nieco nove pre mna.
    Infolinku si skusala?

    28. jún 2024

    @ddaassuullaa áno ale tam je len packetabot a bez 10 miestneho čísla zásielky ma to ďalej nepusti :(

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl zvlastne. Mne este neprislo inak nez link, kde bolo najprv Z a potom desat cisel. Tebe ake cislo zasielky poslali? Kludne ip.

    28. jún 2024

    Práve pozerám sms. Keď mi má doručiť kuriér, tak je to 8-miestne číslo. Keď to ide do boxu, tak Z a 10-miestne číslo

    28. jún 2024

    @stentelse a je to stale packeta?
    Potom ako reklamovat, ked vyzaduju 10 cisel🤔

    28. jún 2024
    28. jún 2024

    @opica_skorica ano je to packeta. To je email od nich. Píšu ze ICH kuriér príde.

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl skusila si aj tu?

    Zákaznícky servis

    +421 2 21 201 135

    28. jún 2024

    @opica_skorica áno, packeta. Ale pozerám aj mail. A tam zásielka, ktorú mi doniesol kuriér mám v maily so Z. A v sms je celkom iné číslo zásielky. Čiže sms 8-miestne ale mail Z 10 miestne. A to bola tá istá

    28. jún 2024

    @opica_skorica áno 2 krát. Len tam je ten blbý bot :(. Bez toho čísla sa nepohnem dalej

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl pozri email, ci tam nemas aj ine dlhsie cislo. Na tu zasielku.

    28. jún 2024
    Autor komentár zmazal

    Ešte raz, takto mi chodí mail. Vymazala som foto lebo som chcela ešte údaje začierniť

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl 🤦‍♀️cize uz vobec nehovoris so zivym clovekom? Vsetko sa pos*alo

    28. jún 2024

    Baby nasla som to. 3 maily naspäť bolo aj toto dlhé číslo. Práve som ho nadiktovala tomu botovi. Viete co som sa dozvedela? Ze zásielka mi nebola doručená a viac mi nemôže pomôcť. Mam sa spojit s odosielaltelom 😡

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl tomu botovi stale hovor, ze sa chces spojit s operatorom, on ta prepoji nakoniec.

    28. jún 2024

    @lucyliu fakt? Tak to idem skusat ja som mu to v nervoch povedala ale nič také neurobil. Idem teda skusat. Ďakujem.

    28. jún 2024

    Tak som mu hovorila dokola ze chcem hovoriť s operátorom. Chcem hovoriť s operátorom. Nakoniec mi povedal, že rozumie a ze ma spojí so živým kolegom 🤣. Vzala to nejaká pani. Vysvetlila mi, že sa mi nemohol dovolať, lebo uvedené číslo bolo 123456789. Vraj odosielateľ zadal také, ze u nich je zakázané uvádzať telefónne čísla prijímateľa 🤦‍♀️. Takže mam napísať odosielatelovi aby mi to poslali opat a tentokrát aj s číslom....

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl tak som rada, ze ste sa s botom dohodli a snad sa ti to podari doriesit a dostanes sa nakoniec k baliku🙏🍀

    28. jún 2024

    @lucyliu ďakujem, aj ja dúfam. Napísala som tej spoločnosti z ktorej som objednávala tak snáď to pošlú ešte raz a už v poriadku.

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl to je haluz, ze poslali fiktivne tel.c.

    28. jún 2024
    Komentár bol odstránený

    @lizatko1009 nádhera fakt :( . A bolo to poistené? Lebo ja som s packetou doteraz mala len dobre skúsenosti a pani mi aj navrhla poistenie, ale hovorím si ze načo mne sa ešte nikdy nič nestratilo. A ako naschvál zrovna teraz pri drahsej kabelke sa to stratí.

    28. jún 2024

    @gerrwie_girl nie ani nás to nenapadlo, lebo nikdy sa nič nestalo, ale na 100%viem pani kde sa odovzdal balík, nenalepia štítok hneď a teraz kde od koho vymáhať 400e🫣

    28. jún 2024

    @lizatko1009 boze to je riadna pálka.... A pritom len kvôli niekomu kto si nedava pozor na to co robí :(.

    28. jún 2024

    Aj u nas isla packeta dolu vodou, objednali sme svetlo, prisiel uplne iny balik (s rybarskymi drziakmi), vratili sme. Reklamacne odd. ma 30 dni na vyriesenie a hned odporucili objednat si stratenu vec znovu (co budem robit s dvomi svetlami, ak to nebodaj najdu?)

    28. jún 2024

    @emjee začalo to využívať veľa ľudí a asi v tom už majú riadny bordel....

    28. jún 2024

    Prečo má zmazali? Len som napísala moju skúsenosť 🫣

    28. jún 2024
    Komentár bol odstránený
    Komentár bol odstránený
    Komentár bol odstránený

    @lizatko1009
    @gerrwie_girl to je tu trestny cin pisat o tej stranke... to ta zmazu okamzite🙄

    28. jún 2024

    @aaadkaaa ako keby sme ju všetci nepoznali 😀

    28. jún 2024

    To maze nejaky automat @lizatko1009 co to automaticky systematicky vyhlada. Ak chces spomenut, o aku firmu sa jedna, treba zasifrovane 😉

    28. jún 2024

    @aaadkaaa ale ne, naprogramujes klucove slova a bez ohladu na kontext, v akom bolo slovo pouzite, ho vymaze

    28. jún 2024

    @ddaassuullaa
    @emjee ved jasne, ale je to uplne smiesne mazat take veci, resp.naprogramovat bota,aby to mazal

    28. jún 2024
    Komentár bol odstránený

    @stentelse lebo bot maze komentare, admini cele prispevky (ak su pritomni, neviem ako teraz funguju)

    28. jún 2024
    Komentár bol odstránený

    Odpadnem, tu sa zase maze😂

    30. jún 2024

    @aaadkaaa tiež pozerám, že už možeš asi len jedno písmenko použiť 🙈😃

    30. jún 2024

    @stentelse asi ani to radsej😂

    30. jún 2024