elgyshop
    31. mar 2016    Čítané 19x

    elgyshop

    O nás
    Zameriavame sa na predaj dámskych a pánskych módnych doplnkov, hodiniek a šperkov z celého sveta. Naším cieľom je prinášať Vám originálne a jedinečné produkty, ktoré nie sú priamo dostupné na našom trhu. Všetky katalógové položky pochádzajú od overených výrobcov, dodávané priamo z výroby a s kvalitným materiálovým prevedením.

    Podmienky

    Doba dodania
    Doba dodania tovaru je v rozmedzí od 3 do 10 pracovných dní (+ víkend) v závislosti od aktuálnej dostupnosti (sklad alebo doobjednávka). Presná doba dodania je určená pri každej položke. O priebehu objednávky podávame aktuálne informácie.

    Doprava
    Balík zasielame Slovenskou poštou na Vami zadanú dodaciu adresu. Sledovať pohyb balíkov môžete vďaka podaciemu číslu (ktoré zasielame na vyžiadanie) a ktoré zadáte na stránke Slovenskej pošty http://tandt.posta.sk/ . Položky zasielame štandardne 2. triedou, kde je doba dodania do 2. až 3. pracovných dní v prípade urgencie je možné balík zaslať 1. triedou kde je doba dodania do 1. až 2. pracovných dní. Za neskoršie dodanie v dôsledku pošty nezodpovedáme. O odoslaní balíka Vás informujeme v deň zaslania.

    Obalový materiál
    Všetky položky sú zaslané v obálkach príslušných rozmerov, vystlané bublinkovou fóliou aby sme riziko poškodenia znížili na minimum.

    Platba
    Platba prebieha prostredníctvom Slovenskej pošty a to formou dobierky. U nás za produkty neplatíte dopredu, ale až keď Vám bude balík doručený.

    Reklamácia
    V prípade, že Vám príde tovar poškodený, buď v dôsledku prepravy alebo sa na ňom vyskytne mechanická závada zapríčinená chybou výroby, je povinnosťou kupujúceho nás o tom upovedomiť do 3 dní od prevzatia balíka. V takom prípade balík zašlete na našu adresu a my Vám obratom pošleme hotovosť (na účet) za produkt, poštovné a balné sú na náklady kupujúceho. Záruka sa na položky nevzťahuje v prípade neodborného zaobchádzania, nedbalosti, náhodného poškodenia nezavineného mechanickou výrobnou chybou, alebo prípade neodborného zásahu.

    Reklamácia tovaru prebieha nasledovne:
    Kontaktujete nás s požiadavkou na reklamáciu ( elgyshop@gmail.com alebo 0949 578 364)
    My vám zašleme adresu
    Na našu adresu nám tovar zašlete

    My tovar preberieme a obratom Vám na Váš účet alebo poštovým poukazom na adresu zašleme hotovosť (Na vrátenie hotovosti sa nevsťahuje poštovné a balné, ktoré je na náklady kupujúceho)

    Sme fér
    Ak nebudete s tovarom spokojní môžete nám ho do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť bez udania dôvodu.
    Tovar si môžete buď vymeniť alebo Vám zaň vrátime peniaze. (Na vrátenie hotovosti sa nevsťahuje poštovné a balné, ktoré je na náklady kupujúceho)