1 / 1

    Mať psa je obrovská zodpovednosť a záväzok na takmer 15 rokov.
    A pokiaľ chcete mať psa IBA na dvore, kašli na to.
    Ako budete riešiť dovolenku ?
    Máš čas a chuť s ním DENNE chodiť na dlhšie prechádzky ?
    Nie, pes naozaj nie je zábava pre šesťročné dieťa, ktoré sa s ním občas pôjde poprechádzať.

    Dnes o 17:13

    Je to záväzok. Toho sa manžel boji. Ma sa ti o neho kto postarať,keď pôjdeš na dovolenku?

    Dnes o 17:13
    derdia
    autor

    Takže vy ľutujete, ze mate psa?

    Dnes o 17:16

    Uplne chápem manžela ja som taka istá ako on. Tiež ho nechcem lebo viem ze by zostal na krku len mne+ nemal by ho kto strážiť keď ideme preč a predsa je to zodpovednost za ďalšieho tvora.

    Dnes o 17:16

    Mať chlpatého člena 🐶rodiny bolo jedno z našich najlepších rozhodnutí.Ak ho budeš brať ako člena rodiny! aj keď je to zviera,je to zodpovednosť,trpezlivosť.Áno pes ti to mnohonásobne vráti oddanosťou,ale premysli si to dobre!
    My máme polovnícke plemeno,je vnútri v dome.

    Dnes o 17:16

    @nyusika súhlasím úplne ak ho chces nechať na záhrade výhodeneho celý deň ani neuvažuj, psík potrebuje lásku, mojkanie, venčenie a vztah

    Dnes o 17:17

    @derdia my máme psa,,na dvore,,a je to náš spoločník..nie každý pes je bytový pes...takže správne zvolené plemeno je vonku na dvore šťastné..aj v mrazoch...je na to pripravené prispôsobené.

    Dnes o 17:18
    derdia
    autor

    @zuzubb007 Veď presne pre toho chceme ho nechceme mať vnútri vo svojej posteli

    Dnes o 17:19

    @macekovam no podľa mňa neexistuje plemeno (teda možno husky jedine), ktoré by bolo radšej vonku ako dnu, mám plno susedov čo majú psa len vonku, breše to celý deň, ani vyvenčiť nechodia však načo je pusteny na záhrade to milujem takéto nazory

    Dnes o 17:21

    @derdia Prepáč, ale zdá sa, že vôbec netušíš, čo obnáša mať psa. To nie sú len prechádzky a granulky.

    Dnes o 17:21

    Nikdy by som si nezaobstarala psa pre dieťa. Ped sa berie pre dospelých. A nie neľutujem, ale je to úkor môjho voľného času. Co ale mne nevadí. Je to moje hobby.

    Dnes o 17:22

    @derdia kašli na tento nápad, to nieje, že nasypem granule a koniec, každé dieťa chce psíka, ale úprimne nebude sa o neho starať to ti garantujem, a dopadne tak, že mu hodíte raz za deň misku s vodou a granulami a tým to hasne

    Dnes o 17:24

    Ja som mala psika az ako 16rocna a dobre mama spravila inak by ho mala na krku len ona s otcom. ALE je velky rozdiel ze Vas by bol v dome a nas bol v byte. To sa musi clovek domov rychlo ponahlat skrz vencenie, ale aj ked je von, tiez mu treba venovat cas. Tiez chcem opät psika ale synovi som jasne povedala ze ked bude schopny sa on starat plnohodnotne aj on, tak az vtedy..

    Dovolenky, vylety, rozmyslat ze co psik...

    Dnes o 17:24

    Mat psa je ako mat dalsie dieta, a duplom ked pride z utulku. Treba s nim cvicit, vychovavat, davat mu pozornost. To nie je len, ze bude na dvore a budete ai ho vsimat len vtedy, ked prave budete mat cas alebo ked budete chciet ist na prechadzku. Aj psa co je na dvore je treba vencit, ci prsi, snezi, ci je zima, ci je vietor. Podla mna duplom vonkajsieho. Tie bytove, hlavne mensie, ked je hnusne tak tiez si radsej zalezu, ze vonku len rychlo vycikat a idu do pelechu. Taky vonkajsi pes, tomu je to jedno, ci prsi - behat sa mu bude chciet (bude zvyknuty). A ty budes musiet s nim.

    A pes uz vonkoncom nie pre male, 6r dieta.

    Pocitaj aj s tym, ze cestovat na viac ako 1 den nebudete moct, lebo sa treba onho postarat.

    Dobre muz hovori, mate este male dieta na to brat si na plecia este psa. Teda, ked ho nechcete trapit tym ze bude vela sam na dvore.

    Dnes o 17:30
    derdia
    autor

    Tak mi prosím napíšte čo to obnáša mať toho psíka vonku? Svojho som nikdy nemala. Teda mala doma, ale nezaujímal ma🙈to je pravda... Mali sme psa od 12tich. Stále nejakého. Ale Starala sa mamina.

    Dnes o 17:30
    derdia
    autor

    Tak sa asi na to vykašlem... 😕

    Dnes o 17:32

    @derdia No vidis. A co sa zmenilo, ze teraz by ta ten pes zaujimal? Ked sa tvojmu dietatu nebude chciet ist von a budete doma samy, ako to poriesis? Si dost silna na to, aby si dietatu nakazala, ze musi, lebo pes sa musi ist vencit? Aj ked vonku prsi, je tmam Lebo to je o tom, vlastne pohodlie odsunut kvoli potrebam psa a toto si vela psickarov vopred neuvedomi.

    Dnes o 17:33

    Co som fakt z duse nenavidela bola vencenie ked von lialo ako total z krhle. Fu

    Dnes o 17:35
    derdia
    autor

    @veselo_neveselo asi by to o týždeň dva ostalo len mne, ze? 😔

    Dnes o 17:35

    @derdia ja mam psikov na dvore, ale so stalym pristupom dnu. Treba ratat so zavazkom na cca 15 rokov, tie moje maju 13 rokov, zatial dobru kondiciu. Mam dalsieho 9rocneho, tento ma svoje zdravotne problemy, bol adoptovany z utulku a len momentalne tento mesiac nas veterina prenho stala cca 100e a stale nevieme, co mu je a 700e na ct bohuzial nemame. Je to manzelov milacik. Okrem bezneho vencenia za kazdeho pocasia, stravy a veteriny, sa treba aj neustale venovat. Dovolenky pre nas su utopia, kedze by sa o nich nemal kto postarat, na psi hotel uz su stari, nezvykli by si a to je len mala cast toho, co to obnasa. Deti sa s nimi pohraju, obcas pohladia, ale kebz starostlivost mala byt iba na nich, myslim, ze by dlho nepozili🙊

    Dnes o 17:36

    @derdia tak to samozrejme, tak male dieta sa este nedokaze same o psa postarat, a ani by nemalo ist same von vrncit. Ved majitel potrebuje obcas aj konfliktne situacie riesit, aj to zvladnut ked sa pes chce rozbehnut (za vtakom sliepkou, hoccim). A ked je manzel uz teraz proti, bolo by to na tebe, alebi by to odniesol on, co tu zodpovednost nechcel.

    Dnes o 17:37
    derdia
    autor

    @ludkka0407 dakujem, za krásnu odpoveď... Asi sme sa zase nechali uniesť našimi "predstavami"

    Dnes o 17:38

    Ten psik na fotke vyzera,ze nema ani srst na to,aby bol stale vonku.Myslim v zime,ked snezi a mrzne.Myslim,ze by mu bolo len tak na dvore zima.Mam huskyho,ale okrem toho,ze najviac miluje zimu,ma pristup do domu a oceni to najma v lete,ked je zas pre nu velmi teplo.Chodim s nou na prechadzky trikrat denne a ked chce byt pri nas v dome,je pri nas a ked chce mat svoj pokoj,je vo svojej budke a tam oddychuje.Pes je spolocensky tvor,potrebuje mat aj svoj pokoj ale aj ludi.Nie len zavretie na dvore a prechadzku.

    Dnes o 17:38

    @derdia Úprimne? Moja mama sa so mnou nerozprávala, že psa som dotiahla domov, hádaj u koho psík býva a kto mi zakazal si ho vziať so sebou do nového svojho bytu.😀
    Za mňa je vziať psíka z útulku najlepšie riešenie úprimne bude sa mať u vás lepšie, záleží aky mate dvor, vziať ho von pre zmenu apod. Za mňa som skôr aby psík mal napríklad "vstup do vnútra" nejaká kotolňa alebo niečo kde vieš že môže prespať, byť keď bude škaredé počasie. Ak nechceš cuvaca, tak je veľa ľudí ktori majú psíka aj aj, kľudne umyjes, máš spreje na psíka a pes je aj tam, aj tam. Môja rodina majú tak psíka cez jeseň a leto sa sám pýta byť von, cez zimu majú kotolňu/ garáž v ktorej prespava alebo ho umyju a majú v dome🙂

    Dnes o 17:40
    derdia
    autor

    Vážim si vaše odpovede... Velka vdaka. Ze niekedy viete aj dobre nasmerovat🤓🤓🤓🫶a nestrhla sa tu hadka😂😂😂

    Dnes o 17:40

    mat psa je krasne ,ale i narocne ..mat ho vonku nieje eay -nebudes mat k nemu az taky vztah,bude mu treba teplu volierumoze ochoriet,moze utekat granule vela nestoja veterina ano .. a hlavne ste rodina,tak ho musia chciet vsetci .. skuste chodit len vencit do utulku a uvidis ci mas cas kazdy den .. a ci to dceru neunavy hlavne ked bude prsat,snezit bude tma a bude unavena etc

    Dnes o 17:40

    @zuzubb007 aj husky by radšej sedel na gauči vedia svojej rodiny

    Dnes o 17:40

    Neľutujem/e.
    Ale máme psíka vnútri.
    Ak ideme na dovolenku (do zahraničia letecky), stráženie máme vyriešené.
    Inak na dovolenky na Sk, alebo teda do okolitých krajín kam sa presúvame autom ide s nami.
    Inak treba okrem riešenia dovolenky spomenúť aj veterinárne náklady ktoré sú v očkovaniach, prípadne vyšetrenia,špeciálne vyšetrenia ( a to dokážu byť tisíce, viem o čom hovorím), kvalitná strava ( nie čo sa zvýši z kuchyne ).
    Mať psa je skvelé, nikdy nie som sama 😁 ale ozaj si to treba dobre zvážiť.

    Dnes o 17:42
    derdia
    autor

    @ukgirls super nápad... Ale ani mňa by to nebavilo každý den🤓🙈🙈🙈

    Dnes o 17:44

    @derdia tak tu si si sama dala odpoved.

    Dnes o 17:45

    @derdia vidis ja mam zahradu ps vnutry,ale aj tak mu treba denne na prechadzky ... a to je maly gaucovy .. a dalsia vec je ,ze utulky ani ciste na dvor psa dat nechcu .. musi mat pristup do bytu ... a najhorsie je ked chceme na dovolenku a treba najst strazenie ..skuste indoorovu macku,alebo mini zajaca ..alebo si proste kupte plysovu hracku

    Dnes o 17:45

    @derdia my neľutujeme, ideme do ďalšieho 🙂 Prvého sme kupovali pred 14 rokmi, keď sme ešte bývali v bytovke. O tri roky neskôr sme mu poriešili parťáka, to už sme mali RD. Teraz bude tretí, najstarší už bohužiaľ zomrel. Takže šteniatko bude existovať ešte s tým starším. Máme malé plemeno, prakticky bezúdržbové, ktoré neplzne a miluje deti. Granulí zas toľko nezožerie, kupujeme hlavne šampóny a raz za rok očkovanie + kvapky proti kliešťom. Sú to gaučáci, venčia sa na záhrade 🙂 Dovolenky (ak náhodou ideme všetci) riešime psím hotelom (cestovanie naši nezvládali), máme v okolí hneď dva krásne a overené. Ale väčšinou je doma minimálne najstaršie dieťa, tak sa postará👍 Za mňa určite áno, pes je proste skvelý parťák, čistá duša, ktorá lásku opláca láskou❤ A hej, bolo obdobie kedy starostlivosť primárne na mne😂 Ale nebolo to nič hrozné. Keď už mi to liezlo krkom alebo som nestíhala, tak som posádke pripomenula, kvôli komu do našej rodiny psíci prišli a hneď zas deti kmitali 👍

    Dnes o 17:47

    Ja som tiez nikdy nelutovala ze som mala psika a tiez chcem dalsieho ,no je to fakt o drzku vela x ( hlavne tie dovolenky a lejaky) ked si vezmes, starostlivost o dieta je rokmi lahsia a lahsia, je samostatnejsie. Zatial co so psikom je to stale rovnake alebo aj horsie ked je starsi

    Dnes o 17:51

    My sme mali psa vonku na dvore - husky, jazvečík, tulák, proste hocijaká rasa. Pes potrebuje denne vodu a jedlo. Potrebuješ mať zabezpečený pozemok, aby nevedel ísť na ulicu či k susedom. Psík, ktorý je vonku nepotrebuje dennodenne prechádzku. Ale hladkanie, hranie sa isto áno. Psíka ocino vonku kúpal (interval neviem keďže som bola decko). Denne zbierať hovienka. Aby mal búdu, ideálne zateplenú, aby mu v zime nebola zima. Potom sa psi očkujú, teraz už aj cipuju pár rokov. Ja som sama psíka ešte nemala. Dovolenku vyriesis susedmi či rodinou - dajú jesť a piť. Keď aj hovienka potom pozbierate. Priprav sa, že psík hrabe, robí jamy, nahana mačky, plzne, možno sa netrafí s hovienkom na trávu ale na betón 😂 Naše sa dosť obtierali o fasádu domu, hlavne husky. Časom to bolo škaredé. A hlavne je to ozaj na dlho.

    Dnes o 17:57

    My máme psíka na dvore a vôbec to nelutujeme. Je to nas miláčik 🩵 psik potrebuje lásku ale hlavne venčenie a staranie sa o neho.

    Dnes o 18:01

    Ked som zmaturovala, mali sme u nasich psa vonku, na obrovskom dvore. Zateplena buda je nevyhnutnost. Ja napriklad vobec nesuhlasim s tym, ze musi byt pes dnu. My sme sa s nim chodili dennodenne hrat a mojkat ho pocas celych 14 rokov jeho zivota. Ale v ziadnom pripade by som si nezaobstarala psa len tak ako sucast dvora, je to zivy spolocensky tvor, ked uz teraz vies, ze sa mu nebudes denne moct s laskou venovat, vobec do toho nechod. Mna osobne najviac odradza od psika to, ze by sa mi ho nechcelo brat na dovolenky a nie je to lacna zalezitost. Tiez byva chory, treba ho ockovat, nedaj Boze nejaka operacia, to su tost velke peniaze.

    Dnes o 18:03

    @akitas Samozrejme že pes nemusí byť vnútri 🙂 Hlavne môj oco bol dennodenne vonku na dvore a pes s ním. Aj my ako deti sme bývali na dvore a hrali sa radšej so psom ako vnútri s hračkami. Jasné že ocino chodil so psom na prechádzky, ale my nie, však by sme huskeho ani neudrzali a pritom to bol miláčik Linda 🙂 Určite je tomu psovi viac prirodzené byť vonku. Joj ako sa Linda zbožňovala po kúpaní váľať v tráve 🙂 Samozrejme hovorím o psoch nie kabelkovych 🙂

    Dnes o 18:08

    Ahoj tak na toto musím reagovať, nedávno sa ma týkala táto téma ano-nie. Muž bol zásadne proti...ale dieťa cele leto drankalo psika..11rocna už. Bývame v byte, tak som si klepkala po cele, že čosi... No zlomila ma, začala som pozerať psikov a prišla som na to, že ak psika, tak mini. Bolo mi jasné, že 90% starostlivosti bude na mne...teraz máme civavku šteniatko, pri odbere mal 888g...teraz cca 1kg. NEĽUTUJEM zatiaľ je v kúpeľni, kde má podložky na potrebu spinka tam a je keď sme preč. Cele doobedie prespi, cez obed odbehnem z prace vencit, potom už sa stará dcéra po škole. Granulky spapa máličko, pasta na odcervenie pár eur, ale teda áno s poplatkami u VET treba rátať.. vonku nie je až tak rad, stále ma ťahá domov.. všetci ho mame radi, už aj manžel. Občasné nehody riadim ja samozrejme. Vychovam ho podľa seba...psik z útulku je krásny nápad, ale záleží od povahy (co tak skúsiť dočasnú najprv?,) Nevieš, čo ma za sebou, či nepohryzie...dieťa nemôže samé s ním von, čo ak sa na nich vyruti iný volne prstene pes? Každopádne máš dobrý úmysel a mal by domov...mňa tiež zaskočili tie strašne negatívne reakcie okolia (si blbá, načo Ti je pes)...jasne ako prvé sme riešili prázdniny a nečakane situácie, ktoré sa postará...mame v rodine ochotných ľudí.. čiže riad sa podľa srdca a rozhodni sa zodpovedne..bude to Tvoj pes...a aj manželov si treba uvedomiť (pre dcérku až potom, co sa starostlivosti týka)

    Dnes o 18:12

    ako sorry, ale ten psík z fotky si fakt nezaslúži byť na dvore...

    Dnes o 18:15
    derdia
    autor

    @abdn16 a v útulku ho ma majiteľ, doma v posteli?

    Dnes o 18:19
    derdia
    autor

    @lune My chodíme na dovolenku raz za dva roky na týždeň k moru a máme super susedov ktorí by mu určite vodu Aj granolky nasypali to by nebol žiadny problém veľký pozemok na ktorom by mohol bezkať od rána do večera a poobede by sme jasné že s ním vždycky išli ● Buď sa prejsť alebo po mojekat alebo po ľúbiť proste všetko to by nebol žiadny problém a jasné že by bol v teplúčku nebola by mu zima Aj sopku v ktorej by cez zimu kľudne mohol byť☺️

    Dnes o 18:22
    derdia
    autor

    @lune Dnes sme ho mali na prechádzke a bol veľmi zlatý jasné že sa trošku ťahal lebo bol hotový z toho ale potom pri nás pekne na lavičke sedel lezkál aj bruško ukazal aj na chrbátik si ľahol aj pohladkať sme ho mohli aj k dcérke sa pekne dal pohladiť, ona ho mala celý čas. taký fajn vyzeral byť a strasne krásny pohľad mal.. Vďačne hlboké ocka♥️

    Dnes o 18:24

    @derdia a ploty mate dobre zabezpečené? Neviem ci väčšina utulkov nemá v podmienkach ze pes musí mať prístup do domu. Už sa to tu kedysi riešilo.

    Dnes o 18:24
    derdia
    autor

    @zojazoja novostavba plot máme nový určite by cez neho niekde neprešiel lebo ani sem k nám nedôjde žiadny psík. Títo vyzerali, ze by sa tešili, ked si ho vezmeme....

    Dnes o 18:26

    @derdia práve preto si ten psík zaslúži poriadny domov a nie byť odložený na dvore. Pokiaľ viem, útulky vyžadujú v adopčnej zmluve prístup dovnútra

    Dnes o 18:30

    Ja by som určite skúsila najprv docasku kde sami uvidíte ci to zvládate alebo nie. Psik je veľká zodpovednosť a na dlhé roky. Ja som ako dieťa vždy chcela psa. Naši nedovolili len čo som sa odsťahovala z domu tak prve som si do bytu kúpila psika yorka ktorý má už 16r. Keď sme sa presťahovali do domu kupovala som BoC tiež muz nechcel ale ja veľmi, vedela som že bude všetko na mne ale milujem ju nadovšetko. Tiež bola rok vonku ale prvý silvester dostala panický strach z ohňostrojov a následne z búrok, čiže je z nej pes vnútorný 🙂 A teraz pred 10dnami sme si vzali tiež z útulku 5mes steniatko, lebo opat som mala pocit, ze mi niečo ešte chýba. Áno sú to moje psy a moja starostlivosť. Deti sa hrajú ale starať sa moc nechcú, ale tu lásku co ti dajú bezhranicnu by som za nic nevymenila. A sú z nich také partacky, ze o to viac som šťastná, že sme do toho išli. Ale áno je na úkor môjho času a výdavky navyše a nie malé, ak chceš kvalitnú stravu a starostlivosť.

    Dnes o 18:31

    My máme fenku ovčiaka vonku.Sem tam je so mnou na dielni.Celý den inak behá a stráži sliepky😂to ju hlavne po psychickej stránke zamestná čo je pre ňu dôležité.Chodíme ale aj na prechádzky.Treba volieru,búdu naša je naučená vodu a jedlo mať len vo voliere.Ale u nás je vždy niekto vonku,tak sme v jej prítomnosti často.Keď sme mimo Slovenska nakrmi ju svokor,alebo svokra.Treba sa venovať zamestnať,aby sa nenudil.Plus kvalitné jedlo,veterinár.A veľa lásky❤️

    Dnes o 18:32
    derdia
    autor

    @abdn16 psy boli vždy vonku... To ze su od roku "2000" vnútri ešte neznamená ze to tak ma byt. Tak prosim respektujt aj tých čo chcú mať psa vonku...

    Dnes o 18:35

    @derdia Ja Ta chápem, len musíš poznať manžela, ci ho prijme a bude s ním ok...ten môj nechcel zvieratka..Mali sme skrecka, zajka, morča a nikdy nechcel a potom sa staral aj on a mal tie potvorky rad...vedela som, že aj psika bude mať rád..., cize rešpektovat nazor, aby ste sa potom nehadali. Psik by mal domov a Ty ďalšie dieťa...uvidím o pár rokov ale som šťastná, že toho mojho mám a vzdy sa ne neho teším...dcéra je von, muž u svokrovcov a on sa odo mňa nepohne. Ak ten psik z utulku má hyg.navyky možno by mohol časom aj ku vám (do predchodby napr.)..u steniatka je problém hygiena, kým sa naučí.. ale u vás to bude von, tak neviem prečo by si sa mala cítiť cudne, keď mu chceš dat domov...

    Dnes o 18:37

    @derdia netuším kde si prišla na to, že nerešpektujem, že chceš mať psa vonku. Pýtaš sa tu na názor, takže nie každý ti bude pritakávať. Ja nie som z tých, čo by spávali so psom v posteli. ale ak by som mala mať psa von, tak si na to ZODPOVEDNE vyberiem aj vhodné plemeno...

    Dnes o 18:38

    kolegu prehlasovali ženy v rodine - a psa mali. s tým, že on ho venčiť nebude, ani starať sa o neho, ani dovolenky nebude rušiť kvôli psovi - a tak bolo… nie že vôbec sa nestaral, ale drvivú vačšinu času fakt nie… takže ak by ste psa domov doniesli, počítaj s tým že ostane na tvojej hlave…

    Dnes o 19:06

    @abdn16 Prosím ťa a aké je vhodné plemeno na von? Keďže tu už je napísané aj to, že husky by bol radšej vnútri na gauči ako vonku 😂

    Dnes o 19:08

    @derdia a ešte ďalšia vec,premysli si či si ochotná dávať na psíka peniaze,keď bude starší a nedajbože chorý.. mám Yorka a máme za sebou operáciu kolienka krížny väz potrhaný stalo to 400€ a tento rok ma stal asi ďalších 400€ lebo mal pichnute osiny v labke,stále na veterinu behať, mal problém s chrbticou sono bolo treba robiť, potom zase na srdiečku šelest a musí brat tabletky čo ma stoja 25€ mesačne…

    Dnes o 19:10

    @andulka220989 každý pes by bol radšej vnútri ako na gauči... no neviem odpovedz si sama, či by si mala vonku 2kg čivavu v -20C mrazoch? Pru huskym by si asi o tom až tak nerozmýšľala.

    Dnes o 19:11

    @andulka220989 každý pes chce byť v prvom rade s majiteľom - alebo inými psami. teda 1 husky bude prirodzene radšej doma na gauči, aj keď by mu bolo lepšie von - ale s majiteľom, nie sám…

    Dnes o 19:14

    @derdia Skús pochopiť, že tu nie je problém ako taký, či je pes vínku, ale koľko času s nim reálne vonku budete tráviť.
    Psa nestačí raz denne vyvenčiť a pohladkať, ked idete okolo. Keď bude pes celý deň vonku, kto sa mu bude koľko času denne venovať? Cez leto ešte možno. Ale reálne v zime s nim budete na dvore?
    Prepáč, ale mne sa skutočne javí, že máš veľmi naivnú predstavu.

    Dnes o 19:24

    A ešte dodám- psíky z útulku si mnohé nesú nejakú traumu.
    Náš predošlý (bol z útulku)bol týraný, ten by na dvore neprežil, on sa bál aj vlastného tieňa.
    Terajšieho máme tiež z útulku, bol odobratý ako šteniatko z rómskej osady.
    Neznesie opitých ľudí.
    A áno, mnohé útulky majú v podmienkach adopcie to, že pes bude vnútri, alebo bude mať prístup dnu.
    A aj na kontrolu ti môžu prísť.

    Dnes o 19:30

    @abdn16 -20? Na Slovensku?
    @biba_18 A? Však majiteľ je na dvore 🙂

    Dnes o 19:47

    @derdia Ak psík jedine dovnútra toto je malé plemeno, určite by som nedávala ho von celoročne, to už mi naozaj príde "týranie". Chápem veľkých moskovskych psov.
    Ale utulok ti psa nedá akonáhle zisti, že ho chceš iba na dvor. Je to malý psík a určite si zlého prežil, nezaslúži si byť preč od ľudí a ešte sam na dvore, veď chudák pes.😀

    Dnes o 19:50

    Nečítala som komentáre.Ja som bola tiež proti , máme ju len dnu, jasné chodí aj na záhradu keď sme vonku .Máme ju 2 roky a nedala by som ju preč za nič.

    Dnes o 19:55

    Aj keď behá po záhrade chodíme na prechádzky , veterina , mojkanie , treba sa venovať , hrať sa ...psík je ako stále malé dieťa ktoré ťa potrebuje.

    Dnes o 19:56

    @andulka220989 celý deň až kým nejdete spať?

    Dnes o 20:08

    @biba_18 Akože a keď máte psa vnútri tak nechodíte do práce a deti do školy? Ste celý den doma so psom? Pes je prispôsobený na pobyt vonku. Potrebuje priestor, čerstvý vzduch. Naše napríklad jedli aj trávu na trávenie. Robili jamy, šantili sa s loptičkou. Strážili dom, vítali návštevy, stekali na poštárku 😂 Proste robili čo robia psi ;)

    Dnes o 20:12

    @andulka220989 lenže je rozdiel keď pes môže aj dnu keď sú ľudia dnu - a keď dnu nemôže - presne o tom som ja písala - proste pes chce byť s majiteľom, či je to dnu alebo von - o tom bol môj príspevok. teda husky by bol najspokojnejší vonku s majiteľom - ale radšej bude s ním dnu ako vonku sám…

    Dnes o 20:18

    @derdia XY ľudí chova psa vonku a psovi nič nechýba.. z útulku ti psa pravdepodobne na dvor ani nedaju..my sme si dvakrát vzali steniatko bez papierov, bez domova.na dvor.mlazdy deň sa mu venujeme,prechádzame sa..led nás pred Vianocami pes opustil na starobu,do týždňa sme malo druhého psíka...chýbal nám..Mať psa je super...verný spoločník..deti sa s ním na dvore vyhraju..vďaka nemu sme viac detí oducili strachu zo psa...detibsa naučili, čo všetko pes potrebuje...ak tvoja dcérka sa to rqz dva naučí..ps..môj manžel doma nikdy žiadne zviera nechcel..ale už keď bolo domq,ľúbil ho😀🤣
    A čo to odnáša?
    Kŕmenie,venčenie,raz za rok preckovani3, rqz za 3 mesiace odcervenie..nove steniatko je potrebné aj zacipovat..
    Jen dobre mat aj volieru..plus zateplena búda je samozrejmosť

    Dnes o 21:26