Vystrihovačka - spod schránky
    Obľubujete reklamné letáky? Jablká, na ktorých ešte nestihla zaschnúť rosa, mäso tak čerstvé, že by ste sa nečudovali, keby začalo krochkať či kotkodákať. Symbióza majstrovstva photoshopu a prírody - a to všetko za neuveriteľné ceny... Vytlačené na papieri v čase, keď je všetko na webe. Keď tí uvedomelejší už aj krumple radšej škrabú nad miskou či starým hrncom. V tom čase sa spod schránky na náš stôl prepracovali letáky.
    Jedného krásneho dňa vtedy dvojročná dcérka pochopila, ako pracovať s nožnicami. Nastrihala pexeso. Hrdosť nad jej šikovnosťou, získaných 5 minút pokoja na kávu a jej neskonalé nadšenie ma donútili hľadať ďalšie pexeso. A keď už žiadne nebolo, nakresliť jej ho. S rastúcou praxou drobca sa pomer práce (moje kreslenie verzus jej strihanie) otočil rýchlejšie ako skóre v zápase s Kanadou - samozrejme v môj neprospech. Na kávu už nebol čas. Osvietilo má, že teraz by mohol kresliť muž a ja som sa vyparila do obchodu.
    Muža som našla vegetiť pri káve, ceruzky sa ani nedotkol. Úlohu vyriešil s typicky mužskou kreativitou. Poznáte, ten typ kreativity, ktorý rastie exponenciálne s možnosťou zjednodušiť si úlohu a získať čas pre seba. Dcérke dal reklamný leták nemenovaného reťazca. Dieťa nadšene vystrihovalo šunku, banány a chladené kurence. Kam sa hrabe nejaké pexeso! Neskôr mi začala vystrihnutý tovar predávať. Zapojil sa aj starší syn. Neverila by som, ale obe deti to baví už asi rok.
    Pomedzi letáky postrihali more klasických vystrihovačiek, jedno tričko aj otravné vlasy, ktoré mama odmietla skrátiť, ale ich láska k letákom nepoľavila. Za tú chvíľu hanby pri schránke to stojí. Detské nadšenie totiž pripomína maniere dôchodcov z čias najväčšej slávy tejto formy marketingu - z každého druhu ideálne aj v čo najväčšom množstve. Čo človek nespraví pre dieta... Len radšej nerozmýšľam, čo si o nás myslia susedia🙂