1 / 1

    treba zajst na pobocku

    30. dec 2024
    chichua
    autor

    @niekto2hy áno,snažím sa od 1.razu presvedčiť manžela ,aby išiel do T-Com. Je to ťažké 🫣. Snáď zajtra...

    30. dec 2024

    @chichua Tak chod snim,niekam do obchodov... daj mu satku na oci,ze mu chces nieco ukazat a zaved ho do predajne..😎

    30. dec 2024

    Ved cez appku voyo to zrusis okamzite

    30. dec 2024

    @namina veď píše, že to cez appku zakaždým zrušia.

    30. dec 2024

    Podobný problém som riešila aj ja. 4 mesiace som to riešila s telekomom. Nešla som ich presvedčiť že my si to neaktivujeme sami a ani to nepozeráme. Po 2 reklamáciách a niekoľkých návštevách pobočky a telefónoch na infolinku my úplne zrušili prístup. Ale bol to boj

    30. dec 2024
    chichua
    autor

    @namina nezrušilo sa nám to nikdy automaticky.vzdy sa žiadosť spracovala niekoľko dní..ale to je jedno..aj tak sa to každý mesiac obnoví ak keď to zrušíme

    30. dec 2024
    chichua
    autor

    @alyses1 a peniaze vám za tie mesiace vrátili?ja mám normálne podozrenie,že nám to niekto zakaždým aktivuje.napr.ten čo nám vybavoval Magio tv/net.

    30. dec 2024

    @chichua toto vybavis aj cez ich infolinku, nemusite tam chodit. Ja som tak rusila plateny archiv, telefonicky som to reklamovala a vratili mi peniaze.

    30. dec 2024

    @chichua našťastie vždy vrátili. Raz som sa tam aj pohádala s tou pani na infolinke.

    30. dec 2024