Už som naozaj zúfala ako mám postupovať, 4.10.2024 sme si objednali tovar na ALze, ktorý bol skladom s tým, že chceme využiť akcie, ktoré k tomu prislúchali a bolo ich potrebné do 13.10.2024 splniť, tovar bol samozrejme ešte aj 6.10.2024 skladom ale nám neprišiel. Zrazu od 7.10.2024 pri ňom píše, že prijímajú predobjednávky, a teda daná farba nie skladom, od tohto dňa to riešime, stále argumentujú tým istým, že chyba nie je na ich strane. Rozhodli sme sa zmeniť teda farbu aby sme aspoň tie benefity využili farbu sme menili v piatok s tým, že tovar mal byť v sobotu na predajni. Tu nastáva problém automaticky nám navýšili sumu o 100€ a zároveň telefón do dnešného dňa nie je na predajni, každý deň tam voláme píšeme a stále ta istá odpoveď že nie je to ich chyba a oni za to nemôžu, zároveň sme prišli o benefity v hodnote 300€. Dnes je pondelok tovar nikde a stále to isté dookola a keď im človek povie, že pošle na nich kontrolu vez SOI oni povedia, že kľudne, že z ich strany nedochádza k pochybeniu a porušeniu práv. Naozaj sme už zúfalý a neviem čo máme robiť, jednalo sa o telefón na ktorý boli do včera akcie :( a stále je pritom skladom ta druhá farba, ktorú sme si zvolili, parametre sú úplne rovnaké aj cena mala byť rovnaká ale zrazu bola vyššia, čo by ste robili na našom mieste