Dobrý deň,
náš zubár dáva pokladničný blok o doplatku, ktorý doplácame v jeho ambulancii. Píše sa tam, že ide o doplatok za výplň, ale nie je tam presne uvedené o akú výplň ide.
Nemal by pokladničný blok od zubár obsahovať informáciu, že o akú konkrétnu výplň ide?
Ako sa to bude riešiť v prípade reklamácie, keď na bloku nie je napísané číslo zuba?
Za odpoveď ďakujem
Dobrý deň,
pokladničný blok väčšinou obsahuje informáciu o:
Príkladom zápisu na pokladničnom bloku bude teda napr. "2-ploškový kompozit distálny".
Zápis o konkrétnom zube (číslo zubu), orientácii výplne (meziálne (vpred)/distálne (vzad), rozsahu kazu (povrchový/hlboký/v blízkosti zubnej dreni/zasahujúci do zubnej drene), ako aj o všetkých použitých materiáloch (leptanie, podložka, apod.) je v karte pacienta s dátumom, kedy bolo ošetrenie realizované.
V prípade reklamácie bude preto pre zubného lekára dôležitý tento zápis, nie pokladničný blok.
Želám krásny deň,
MDDr. Alena Záhumenská