Dobrý deň,
naša pracovníčka vo firme uzatvorila zmluvu, ktorú klient podpísal. Nasledujúci deň prišiel, že je v zmluve uvedené jedno číslo zle. Pracovníčka toto číslo preškrtla perom, napísala opravu, opečiatkovala a opravu podpísala. Dotyčný klient však prišiel, že takáto oprava mu nestačí, že to v poriadku nie je, nazval ju neschopnou a žiada o vystavenie novej zmluvy.
Bolo taká oprava z jej strany poriadku?
V prípade nejakej sťažnosti od neho bude opodstatnená?
Ďakujem
Dobrý deň,
v prvom rade je potrebné overiť, či zmluva výslovne uvádza, že zmeny a úpravy zmluvy možno vykonávať iba prostredníctvom očíslovaných písomných dodatkov. Ak hej, má klient striktne formálne pravdu a oprava perom nestačí. No ide o extrémne formalistický výklad.
Za bežných okolností by oprava perom mala byť dostatočná.
Prajem Vám pekný deň,
Zuzana Tužilová
www.tuzilova.sk
email: zuzana@tuzilova.sk