Dobrý deň,
poprosila by som o radu, ako ďalej postupovať.
15.1.2024 som si z internetového obchodu objednala 3 zrkadlá v hodnote 209 EUR. Za tovar som zaplatila. Tovar mi mal byť dodaný v lehote 7 - 10 dní. Nakoľko sa tak nestalo a pani nereagovala na maily, telefón je stále vypnutý, podala som odstúpenie od zmluvy. Prišiel mi automatický potvrdzujúci e-mail o tom, že to prijali a peniaze mi prídu na účet do 14 dní. Žiaľ, k dnešnému dňu sa tak nestalo a nedá sa nijako skontaktovať s touto osobou.
Už som podala aj podnet na SOI, kde mi bolo oznámené, že na danú osobu bolo podané zvýšené množstvo podnetov a bolo začaté správne konanie o uložení poriadkovej pokuty za marenie výkonu kontroly nakoľko subjekt nebol súčinný pri prešetrovaní spotrebiteľských podaní. Podnikateľský subjekt ukončil svoju podnikateľskú činnosť ku dňu 18. 01. 2024.
Ako v takomto prípade postupovať ďalej?
Ďakujem
Dobrý deň,
jediný spôsob ako sa môžete dostať k svojim peniazom, je zažalovať dotyčnú predávajúcu. Odporúčala by som Vám riešiť celú záležitosť prostredníctvom advokáta.
Predpokladám, že správne konanie nebude mať pre Vás žiaden relevantný efekt.
Prajem Vám pekný deň,
Zuzana Tužilová
www.tuzilova.sk
email: zuzana@tuzilova.sk