Dobrý deň,
máme prenajatú kanceláriu od spoločnosti, ktorá nám poslala mail, v ktorom nás žiada, aby sme v kancelárii nebývali. Prenájom je písaný na fyzickú osobu, nakoľko máme s mužom home office.
My však pracujeme aj v noci, a preto sa musíme niekedy zdržiavať v priestore aj v nočných hodinách. V zmluve nie je písané nič o vymedzenom čase užívania kancelárie.
Má právo spoločnosť vôbec posielať takéto maily?
Teda v tom zmysle, že sa nemáme zdržiavať v priestore v noci.
Existuje nejaký zákon kedy má človek pracovať v kancelárii a kedy nie?
Ďakujem
Dobrý deň,
v tomto prípade by mohli byť rozhodujúce dva dokumenty:
1. Text nájomnej zmluvy: Ak táto výslovne nevylučuje užívanie kancelárií v noci, nie je prenajímateľ pravdepodobne oprávnený zakázať Vám užívať kancelárie v noci.
2. Kolaudačné rozhodnutie k budove: Toto by teoreticky mohlo stanovovať podmienky, kedy a ako možno priestory používať. Je to však skôr nepravdepodobné, že by sa takéto obmedzenie v kolaudačnom rozhodnutí nachádzalo.
Prajem Vám pekný deň,
Zuzana Tužilová
www.tuzilova.sk
email: zuzana@tuzilova.sk