Dobrý deň,
chcela by som poprosiť o radu ohľadom reklamácie a možnosti ako postupovať ďalej. V decembri 2022 sme si na Vianoce kúpili kávovar v predajni Datart. Kávovar sme odvtedy reklamovali už 2x z dôvodu poruchy mlynčeku. Reklamácie boli uznané a chyby odstránené. Lenže kávovar sa v septembri 2024 pokazil a opäť chyba mlynčeka. Medzičasom sa predajňa Datart spojila s Nay. Reklamáciu sme si teda išli uplatňovať do Nay. Reklamácia je uznaná a mali sme si kávovar prísť zobrať. Tu nastáva problém, že kávovar nechceme a chceme si uplatniť nárok na vrátenie tovaru pri reklamácii 3x tej istej chyby. V predajni Nay nám povedali, že servis uznal iba 2x reklamáciu a tovar nie je možné vrátiť.
V protokoloch z reklamácii je jasné napísané a aj nám pri predchádzajúcich prevzatiach povedali, že boli uznané a odstránené.
Ako postupovať ďalej?
Máme nárok na vrátenie takto chybného kávovaru?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
podľa môjho názoru máte nárok na vrátenie peňazí.
Informujte Nay, že si želáte odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa ust. 624 Občianskeho zákonníka. A ak Vám ani po tejto výzve nevrátia dobrovoľne plnú cenu za kávovar, radila by som Vám obrátiť sa v tejto veci na advokáta.
Prajem Vám pekný deň,
Zuzana Tužilová
www.tuzilova.sk
email: zuzana@tuzilova.sk