Dobrý deň,
11.5.2023 som odovzdala kávovar na reklamáciu a odvtedy sa začal jeden neskutočný kolotoč. Servis mi 2x zamietol opravu kávovaru, pretože údajne vypršala záručná doba. Na to som sa samozrejme odvolala, lebo kávovar bol zakúpený v decembri 2022.
Prvýkrát mi zamietli reklamáciu asi na 25. deň po reklamácii. Na to som sa odvolala prvý raz a poslala im potrebné dokumenty. Po preverení faktúry sa mi ospravedlnili a napísali, že kávovar bude opravený zadarmo. Keď som sa informovala, koľko bude trvať reklamácia, odpísali, že 30 dní. Asi dva týždne na to sa mi znova pripomenuli, že kávovar sa opravuje zadarmo, tak som to brala ako uzavretú vec.
Tento týždeň (teda po viac ako 2 mesiacoch od podania reklamácie) sa mi znova ozvali s tým, že servis im zamietol opravu, lebo kávovaru skončila záruka.
Tentoraz som im už volala, že či si robia srandu. Znova ma požiadali, aby som im poslala všetky dokumenty. Znova mi odpísali, že to opravia zadarmo a vraj sa ospravedlňujú. Keď som sa ich spýtala, koľko to ešte bude trvať, lebo ja už cca 10 týždňov nemám kávovar, tak odpoveď bola, že nevedia, ale budú ma informovať, keď mi ho pošlú na adresu.
Ako by som to mohla posúriť?
Čo mám ako zákazník žiadať?
Na tovar je štandardná záruka dva roky, čo mi aj v komunikácii potvrdili.
Bude sa táto záručná doba predlžovať o dobu, ktorú bol tovar u nich na reklamácii?
Ďakujem
Dobrý deň,
za daných okolností by som Vám odporúčala, aby ste žiadali späť vrátenie peňazí (príp. si následne kúpte znovu ten istý produkt, ak ste s ním boli spokojná).
Záručná doba sa zo zákona predlžuje o dobu, počas ktorej bol kávovar u predávajúceho kvôli oprave.
Prajem Vám pekný deň,
Zuzana Tužilová
www.tuzilova.sk
email: zuzana@tuzilova.sk