Dobrý deň,
chcela by som poznať Váš názor z pohľadu odborníka. Myslím si, že synova doktorka je dobrá odborníčka a doteraz som s ňou nemala problém. Lenže ako prišla "korona doba" nastalo vyšetrovanie cez telefón.
Ak je syn chorý, tak zavolám. Následne opíšem sestričke symptómy a v podstate sestrička mi povie aké lieky máme brať, čo robiť ak sa zhorší stav.
Chápem, že pani doktorka má veľa práce, nechcem zhadzovať prácu a ani vedomosti sestričiek. V synovom prípade vždy išlo o bežné nachladnutie, kašeľ, sople. Nie som typ rodiča, ktorý uteká s každým problémom k doktorovi, ale niekedy mi takéto telefonické vyšetrenie príde málo.
Nemala by doktorka dieťa aspoň popočúvať?
Ako vyšetrujete vy?
Možno je to len strach rodiča a zo začiatku naozaj stačí domáca liečba.
Ďakujem
Dobrý deň,
veľa vecí sa cez telefón poriešiť dá. Veľa však nie. Vyšetrenie je podľa mňa dôležitá súčasť, rovnako ako dobrý rozhovor s rodičom.
Záleží od prípadu k prípadu. Ak chcete, aby bol synček vyšetrený, tak nevolajte. Prídite k pani doktorke rovno do čakárne.
Prajem pekný zvyšok dňa.
MUDr. Denisa Jaššová
Instagram: @pediatricka_denjas