Moja rada je obrátiť sa na predajcov tejto značky a modelu s tvojím problémom resp. prosbou o doobjednanie striešky ako dielu. Ak ti vybledla, možno dokonca od predajcu, kde si kočík kúpila, vypýtať, či je tam možnosť reklamácie. Striešku každopádne sama neobjednáš, takže určite si zavolaj všade, kde ho majú. A popýtaj sa, čo a za koľko sa dá vyriešiť a doobjednať.
V najhoršom by som napísala (v angličtine) aj priamo výrobcovi s prosbou o radu, na koho sa v tvojom okolí vieš obrátiť. Oni sú totiž na svoje výrobky vcelku hrdí, a tak verím, že budú chcieť ti pomôcť.
A posledné riešenie - dať si ušiť novú (podľa starej) u krajčírky napr. na sashe.
Ahoj,
nová slnečná strieška na Joolz Hub - je to kvôli vyblednutiu, alebo len chuti na zmenu? Každopádne - len tak dostať nie je.
Moja rada je obrátiť sa na predajcov tejto značky a modelu s tvojím problémom resp. prosbou o doobjednanie striešky ako dielu. Ak ti vybledla, možno dokonca od predajcu, kde si kočík kúpila, vypýtať, či je tam možnosť reklamácie. Striešku každopádne sama neobjednáš, takže určite si zavolaj všade, kde ho majú. A popýtaj sa, čo a za koľko sa dá vyriešiť a doobjednať.
V najhoršom by som napísala (v angličtine) aj priamo výrobcovi s prosbou o radu, na koho sa v tvojom okolí vieš obrátiť. Oni sú totiž na svoje výrobky vcelku hrdí, a tak verím, že budú chcieť ti pomôcť.
A posledné riešenie - dať si ušiť novú (podľa starej) u krajčírky napr. na sashe.
Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,
Eli