tu je veľmi relatívny pojem "spratný do auta". Aj väčší kočík do auta vpraceš - napríklad aj po odňatí kolies. Ale ak hovoríme o kočíku aj do lesa, čo je jeden z najnáročnejších terénov, potrebuješ k tomu niečo stabilné, pevné, väčšie, odolné. Spratnosť tu bude tým pádom trochu posunutá do momentu - spratný vzhľadom na funkčnosť.
Nedá mi nespomenúť aj Britax Go Big, čo je do terénu jeden z najlepších kočíkov - pevný, výborne manipulovateľný, funkčný. No spratný vyslovene nie je, aj keď je to v rámci možností ok po odňatí kolies.
Ahoj,
tu je veľmi relatívny pojem "spratný do auta". Aj väčší kočík do auta vpraceš - napríklad aj po odňatí kolies. Ale ak hovoríme o kočíku aj do lesa, čo je jeden z najnáročnejších terénov, potrebuješ k tomu niečo stabilné, pevné, väčšie, odolné. Spratnosť tu bude tým pádom trochu posunutá do momentu - spratný vzhľadom na funkčnosť.
V tejto kategórii pozri napríklad na Jané Crosswalk by bol veľmi dobrým kandidátom; rovnako aj Emmaljunga NXT90 či NXT90 F, Stokke Trailz.
Určite sú vhodnými aj kočíky značky Thule a TFK.
Nedá mi nespomenúť aj Britax Go Big, čo je do terénu jeden z najlepších kočíkov - pevný, výborne manipulovateľný, funkčný. No spratný vyslovene nie je, aj keď je to v rámci možností ok po odňatí kolies.
Nebrala som do úvahy cenu, pretože spomínaš najlepší, bez udania rozpočtu.
Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,
Eli