Prosím o porovnanie (kvalít a nedostatkov) týchto kočíkov, plus ich odpruženie, veľkosť, váha, manévrovateľnosť po mestskom snehu a rozhrkaných chodníkoch ai.:
X-Lander X Pulse je šikovný, aj keď nie najľahší športiačik s pohodlným sedadlom, fajn jazdou (najmä teda mestom a bežnejšími chodníkmi, do terénu by som ho moc neodporučila), celkovo pekným a šikovným dizajnom. Sedák nie je z najväčších, tak by som ho využila najviac do dvoch rokov.
Graco Evo je oproti nemu slabší - veľmi tvrdý, menšie sedadlo, zbytočne veľký po zložení. Celkovo je jeho dizajn dobre myslený, ale ako keby nedotiahnutý.
U Casualplay Loopi Allroad mám zasa problém s menším sedákom, ale inak je to praktický, zasa prevažne mestský kočík. Nie je vyslovene mäkko odpružený, ale na každodennú jazdu to stačí. Mne osobne jeho dizajn príde podarený.
EasyGo Optimo nás zasa vracia do kategórie skoro neodpružených, tvrdých kočíkov. Jednoznačne ho treba zvážiť skôr v Air variácii, ktorá je aspoň o trochu mäkšia a tak pohodlnejšia aj na nerovnostiach, Zasa raz nečakaj veľmi priestranné sedadlo.
Kinderkraft Prime 2019 je z nich najväčší, na terén vhodný kočík. Ak hľadáš robustnejšiu kombináciu aj napr. na dedinu či zlé povrchy, z uvedených vyhráva (aj odpružením, aj nafukovacími kolesami).
Pritom však na kategóriu tých dostupnejších poľských kombinácii má fajn váhu aj veľkosť po zložení - samozrejme nie najmenšiu možnú, ale veľmi prijateľnú.
Ahoj,
X-Lander X Pulse je šikovný, aj keď nie najľahší športiačik s pohodlným sedadlom, fajn jazdou (najmä teda mestom a bežnejšími chodníkmi, do terénu by som ho moc neodporučila), celkovo pekným a šikovným dizajnom. Sedák nie je z najväčších, tak by som ho využila najviac do dvoch rokov.
Graco Evo je oproti nemu slabší - veľmi tvrdý, menšie sedadlo, zbytočne veľký po zložení. Celkovo je jeho dizajn dobre myslený, ale ako keby nedotiahnutý.
U Casualplay Loopi Allroad mám zasa problém s menším sedákom, ale inak je to praktický, zasa prevažne mestský kočík. Nie je vyslovene mäkko odpružený, ale na každodennú jazdu to stačí. Mne osobne jeho dizajn príde podarený.
EasyGo Optimo nás zasa vracia do kategórie skoro neodpružených, tvrdých kočíkov. Jednoznačne ho treba zvážiť skôr v Air variácii, ktorá je aspoň o trochu mäkšia a tak pohodlnejšia aj na nerovnostiach, Zasa raz nečakaj veľmi priestranné sedadlo.
Kinderkraft Prime 2019 je z nich najväčší, na terén vhodný kočík. Ak hľadáš robustnejšiu kombináciu aj napr. na dedinu či zlé povrchy, z uvedených vyhráva (aj odpružením, aj nafukovacími kolesami).
Pritom však na kategóriu tých dostupnejších poľských kombinácii má fajn váhu aj veľkosť po zložení - samozrejme nie najmenšiu možnú, ale veľmi prijateľnú.
Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,
Eli