ľahší, spratný do malého kufra a ešte aj kolmejší sed - ok. Ale dosť zničené chodníky je z mojej skúsenosti už skoro terén. To u spratného kočíka bude vždy problém, vždy ich budeš cítiť. Čím väčší kočík bude - konštrukčne a aj kolesami, tým pohodlnejšie prechádzanie nerovnosťami bude. A s tým treba rátať. Akonáhle na veľkosť uberieš, pridáš tým na citeľnosti výmoľov a hrboľov.
Za mňa Baby Jogger City Mini GT2 je v porovnaní s jeho terénnosťou asi najľahším, rýchlospratným kočíkom. Ale teda úplne kolmý sed nemá (nie je ani nijak šikmý).
No poradím ti hlavne TFK Dot 2. To je kočík naozaj malý, ale pritom nerovnosti a ozaj horšie chodníky vcelku zvládne. Tiež nerátaj s úplne kolmým sedom. Len máloktorý športiak taký má, a my k tomu riešime ešte terén a ešte aj spratnosť, takže ber to ako nutný kompromis.
Ahoj,
ľahší, spratný do malého kufra a ešte aj kolmejší sed - ok. Ale dosť zničené chodníky je z mojej skúsenosti už skoro terén. To u spratného kočíka bude vždy problém, vždy ich budeš cítiť. Čím väčší kočík bude - konštrukčne a aj kolesami, tým pohodlnejšie prechádzanie nerovnosťami bude. A s tým treba rátať. Akonáhle na veľkosť uberieš, pridáš tým na citeľnosti výmoľov a hrboľov.
Za mňa Baby Jogger City Mini GT2 je v porovnaní s jeho terénnosťou asi najľahším, rýchlospratným kočíkom. Ale teda úplne kolmý sed nemá (nie je ani nijak šikmý).
No poradím ti hlavne TFK Dot 2. To je kočík naozaj malý, ale pritom nerovnosti a ozaj horšie chodníky vcelku zvládne. Tiež nerátaj s úplne kolmým sedom. Len máloktorý športiak taký má, a my k tomu riešime ešte terén a ešte aj spratnosť, takže ber to ako nutný kompromis.
Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,
Eli