všetky kritériá si viem dobre predstaviť, keby stačil športiak neotočný. Neotočné modely sú do terénu omnoho lepšie prispôsobené - ale čo je najhlavnejšie, sú aj podstatne priestrannejšie.
Ale ok, poďme na otočné modely. Taký ako Joolz Geo je žiaľ len Geo, resp. jeho brat Day. Z iných do ľahu polohovateľných terénnejších modelov by som kuk možno Britax Smile 2, prípadne aj Britax Go Big2 (ale ten, žiaľ, elegantný ako Joolz nie je - za to je terénny a priestranný a pohodlný, čo je neprekonateľné kombo).
Ahoj,
všetky kritériá si viem dobre predstaviť, keby stačil športiak neotočný. Neotočné modely sú do terénu omnoho lepšie prispôsobené - ale čo je najhlavnejšie, sú aj podstatne priestrannejšie.
Ale ok, poďme na otočné modely. Taký ako Joolz Geo je žiaľ len Geo, resp. jeho brat Day. Z iných do ľahu polohovateľných terénnejších modelov by som kuk možno Britax Smile 2, prípadne aj Britax Go Big2 (ale ten, žiaľ, elegantný ako Joolz nie je - za to je terénny a priestranný a pohodlný, čo je neprekonateľné kombo).
Ešte odporúčam Bumbleride Era - priestranný, otočný terénný kočík.
Ja osobne by som zvážila aj Emmaljunga NXT60 F (prípadne, ak môže byť korýtko, aj NXT60 korýtkovú 🙂).
A ešte, čo tak Nuna Ivvi?
Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,
Eli