Zostatok depozít. Mohla sa banka pomýliť?

Zodpovedané
2. jún 2020

Dobrý deň,

mám bežný účet v jednej banke a jedna z podmienok, čo má banka, aby som mala účet zadarmo je ''Priemerný mesačný zostatok depozít, investícii a úverových produktoch vyšší nad 20 000 eur''.

Od polovičky apríla som na bežnom účte presiahla túto čiastku, pýtala som sa banky začiatkom mája, že prečo mi stiahli v apríli poplatok, tak hovorili, že sa to počíta o mesiac dozadu. Uvidíme ako to bude za máj.

Dnes je 1.jún a znova mi stiahli.

Myslíte si, že mohla sa banka pomýliť?

Pýtala som sa aj banky, ale chcela by som poznať aj nezávislý názor.

Ďakujem

Dobrý deň,

tieto benefitné programy môže banka v čase aj meniť. Tiež som sa stretol s tým, že banka poplatok za vedenie účtu stiahne, následne po vyhodnotení kritérií, peniaze pripíše v priebehu nasledujúceho mesiaca. Podmienky a proces uplatnenia benefitu si treba nechať v banke vysvetliť.

Samozrejme, že nikdy sa nedá vopred vylúčiť ani chyba. Technická či ľudská.

Ak to chápem dobre, tak ste na pobočke konzultovali a ubezpečili Vás, že je to v poriadku a peniaze dostanete dodatočne. Avšak opätovne ste benefit nezískali. V tomto prípade môžete postup a komunikáciu v banke reklamovať. Reklamácia sa dá obvykle zadať aj telefonicky cez call centrum. Banka Váš podnet prešetrí a dá Vám stanovisko (písomné, prípadne telefonicky alebo do schránky správ v internetbankingu).

V rámci reklamácia sa určite všetko vysvetlí, resp. v prípade zistenia chyby, banka zrealizuje nápravu.

Pekný deň


Ing. Michal Ducký
web a blog: www.finporadna.sk
email: posta@finporadna.sk