Dobrý deň,
po poruche hlavného elektrického pripojenia do domu zo strany poskytovateľa sa nám pokazili spotrebiče. Nastal skrat na elektrickom stĺpe, čo spôsobilo výpadky elektrickej energie a následne sa nám pokazili spotrebiče. Niektoré z nich sú stále v záruke.
Platíme však poistku, ktorá nás kryje aj pri takejto situácii.
Ak mám daný spotrebič v záruke, treba ho reklamovať na predajní v rámci reklamácie, alebo to mám nahlásiť do poistnej udalosti, keďže nefunkčnosť spotrebiča je zapríčinená poruchou dodávateľa elektrickej energie?
Ďakujem
Dobrý deň,
to isté sa stalo aj veľa mojim klientom. Riešili sme to tak, že sme si nechali preplatiť škodu cez poistku a následne, keď škoda bola zapríčinená treťou osobou si potom bude preplatenie škody žiadať od tejto osoby. V tomto prípade od elektrární.
Potrebujete len napísať poistnú udalosť, prípadne doložiť bloček a takisto správu zo servisu, koľko by stála oprava a čím bola škoda zapríčinená.
Jakub Vojčik - Finančný konzultant
finanční špecialisti v oblasti hypoték, poistenia a investícií
email: financna.poradna.relyon@gmail.com
mobil: 0944 214 816
web: www.reylon.sk