Dobrý deň,
u môjho bývalého zamestnávateľa, u ktorého som bola zamestnaná do 31/8/2023 som mala stravenkovú kartu Callio gastro. Asi tak v polovici 12/2023 som pozerala na mojom Callio účte, či mi náhodou neprepadnú nejaké financie. Mala som tam cez 100 EUR a u nich bola napísaná exspirácia rok 2025.
Povedala som si ok, nemusím sa ponáhľať. Teraz v januári som išla kartu využiť a nefungovala ako často predtým. Na tú kartu sa vôbec nedalo spoľahnúť, 1x išla a 7x nešla. Tak som sa prihlásila na moje konto a pozerám, že mi 1.1.2024 tých 100 EUR prepadlo. Volala som na infolinku, kde mi pani povedala, že koncom roka menili podmienky a že mi to mal dať zamestnávateľ vedieť.
Nedal mi vedieť ani zamestnávateľ, ani Callio, žiadna SMS, e-mail, pošta, nič. Ale že môžem podať reklamáciu e-mailom. Napísala som e-mail s tým, že vyžadujem vrátenie prostriedkov, kde mi prišla odpoveď, že áno menili sa podmienky a že ďakujú za podnet. To bolo všetko. Tak som bola sa spýtať u zamestnávateľa, kde mi povedali, že tam riaditeľka zavolá ale nevedia, či mi pomôžu. Priznali, že áno, menili sa podmienky, ale oni počítali s tým, že si každý človek tie prostriedky do mesiaca minie, tak to ani neriešili.
Myslím, že ako občan nemusím každý deň striehnuť, či náhodou banka alebo callio alebo niekto iný nezmenil podmienky. A takisto som nikde nepodpisovala, že finančné prostriedky si musím minút v rámci mesiaca.
Čo ešte môžem podniknúť na získanie mojich peňazí?
Ďakujem
Dobrý deň,
jednoznačne treba napísať reklamáciu znova do Callio. Z právneho hľadiska Vám neviem poradiť, ako si to od nich vymáhať, no keďže ide o čiastku 100 EUR, nebolo by pre Vás rentabilné osloviť právnika. Potom by Vás celý ten proces vyšiel ešte drahšie.
Skúste pravidelne bombardovať ich centrum zákazníckej pomoci až dokým Vám nevrátia peniaze.
Jakub Vojčik - Finančný konzultant
finanční špecialisti v oblasti hypoték, poistenia a investícií
email: financna.poradna.relyon@gmail.com
mobil: 0944 214 816
web: www.reylon.sk