Výplata na priateľov účet a exekúcia

24. aug 2021

Ahojte ženy mám exekútora a výplata my chodí na priatelou účet pracujem ako živnostník môže my exekútor na to siahnut ?

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lucy_m
24. aug 2021

Ahoj. Môže, lebo ľahko zistí že máš príjem. Exekútor sa dostane do všetkých databáz. Zlustruje si ťa všade. Teraz neviem, či ty si živnostník či on. Je to nezrozumiteľné.
Odporúčam dohodnúť si splátkový kalendár. Bude sa ti ľahšie dýchať. ☝️

suzitok
24. aug 2021

Ahoj, ked prijem mas, lepsie je zacat splacat ako sa tomu vyhybat...ak ti chodi vyplata na priatelov ucet, exekutor ho nemoze overit, vie si ale overit, kto ti plat dava, teda zamestnavatela a dat zrazky priamo zo mzdy...preto si myslim, ze je lepsie sa dohodnut s exekutorom a nikto o podlznosti nemusi vediet..

draik
24. aug 2021

Na danom účte nie a zas až tak ľahko nezistí, odkiaľ Vám peniaze plynú. Druhá vec je, že pri exekúcii máte zákaz nakladať so svojím majetkom (nielen hmotným). Okrem toho ako živnostník by ste nemali používať účet tretej osoby, navyše účty používané na podnikanie sa oznamujú na DÚ.

nafka0483
24. aug 2021

Aka vyplata ti chodi na priatelov ucet ked ty si zivnostnik? Dostavas na jeho ucet uhradu faktur?

21oktober
24. aug 2021

@draik opravím oznamovali do určitej doby, potom zas nie a zas je tendencia že sa budú .

gubcikova
24. aug 2021

@draik pekný deň.prepáčte len sa pripletiem.Mam otázku ja som SZČO mám aj firemný účet,ale začala som robiť aj popri tom a rada by som peniaze z druhého zamestnania (fakturujem) oddelila.Nemam súkromný účet ,bol by problém ak by to chodilo na manželov účet? Ďakujem

draik
24. aug 2021

@gubcikova
Vždy je lepšie mať na podnikateľské veci samostatné účty.

21oktober
24. aug 2021

@gubcikova nie je to v poriadku , ak fakturujte tak podnikáte, nemáte zamestnanie . Preto nie je vhodné to posielať na manželov účet. V prípade daňovej kontroly by ste musela predkladať aj výpisy z manželovho účtu a to by ste asi nechcela.