Rozprávky o psíčkovi a mačičke

klaudikaa12
18. apr 2012

Ahojte...🙂 ...Ja nie som ešte mamička 🙂 ..ale chcela by som sa vás spýtať či nepoznáte nie jakú rozprávku o psíčkovi a mačičke 🙂..Chcem byť učiteľka ako študujem to a potrebujem to 🙂 ..Chcem vedieť aké rozprávky čítate svojím deťom či už škôlkárom ale školákom 🙂 ..Budem rada ak mi tu niekto pomôže 🙂 ..Dakujem 🙂

ziarcanka
18. apr 2012

Ahoj, psíčka a mačičku si pamätám ešte zo svojho detstva. Náš syn (3roky) momentálne fičí na Mackovi Uškovi od Czeslawa Janczarskeho 🙂

lucia375
18. apr 2012

Moje deti fičia na knižke Rozprávky o psíčkovi a mačičke od Josefa Čapeka. 🙂

ikke
18. apr 2012

Rozpravky o psickovi a macicke napisal Josef Capek. Napisal aj O Dasenke, tiez pekna knizka o psikovi.
Dalej napr.
Maria Durickova: Danka a Janka;
Krista Bendova: Opice z nasej police; Bola raz jedna trieda, Osmijanko, ...
Jozef Pavlovic: Bracekovia mravcekovia

co vlastne teraz ucia v skolach, ked sa buduca ucitelka musi na klasiku pytat na internete...??? 😨

stardust
18. apr 2012

KNIZNICA!!!

sissy27
18. apr 2012

@klaudikaa12 tak v prvom rade by som ti odporučila trošku viac sa potrápiť so slovenčinou a pravopisom, keď už teda chceš byť učiteľka 😀 a teda psíčka a mačičku pozná hádam každý, je to celá knižka ... a za iné spomeniem Ferdo Mravec, Pipi Dlhá Pančucha, Puf a Muf... ja neviem, ale ty si zo svojho detstva nepamätáš žiadne knižky? veď to zjavne nebolo tak dávno 😎

sisaha
18. apr 2012

Jedna z povinnych skusok na pedagogike je Literatura pre deti a mladez a minimalne 2/3 uz tu spomenutych knih by si mala poznat a vediet ich rozobrat... Urcite treba zajst do kniznice a pokial si tuto detsku literaturu nepamatas, tak si ju treba opätovne precitat 😉

ivett1
19. apr 2012

@klaudikaa12 ahoj, no budeš musieť trošku popracovať na pravopise a slovenčine, keď chceš študovať pedagogiku, ako som pochopila ...vysokú...lebo teraz študuješ strednú...?