Tvar brucha v 25. týždni

24. aug 2022

Ahojte , chcela by som vás poprosiť o radu . Je podľa vás v poriadku mat takýto tvar brucha ? Práve som začala 25ty týždeň , mám strašne akoby von vytlačený žalúdok , potom priehlbina a potom brucho . Nie je to na pohľad pekne , o to mi však nejde len o to, či je s malou všetko v poriadku ? Pohyby cítim ale strašne nízko , takmer až ako začína ochlpenie 🤫 moj doktor to nekomentuje , spraví len gravidometriu ( sto rokov za opicami) ani ultrazvuk mi nerobí . Na morfo bolo všetko ok další ultrazvuk mám však až ten v 30 tom týždni za mesiac . Prikladám fotku . Ďakujem vám už len za pozretie a ospravedlňujem sa za prípadný “spam” som prvorodička a nemám s kým veľmi tieto veci riešiť , jedine moja mama mi povedala že je to “cudný tvar” 🥺

alenka1501
24. aug 2022

prepáč nič v zlom, ale prečo si preboha u gynekológa ktorý nie je ani schopný spraviť ti ultrazvuk? Šla by som k inému odborníkovi

autor
24. aug 2022

@alenka1501 pretože vraj stačia 3 za celé tehotenstvo a tie som aj mala 12 tt, 21 tt a ešte 30 tt u odborníkov . Ale neboj sa keby som vedela aké to bude už tam niesom . Alw hlavne som sa pýtala na tvar brucha

nevenka
24. aug 2022

@alenka1501 no lebo standardne sa robia 3 ultrazvuky, max. 4, ak pocitas aj ten prvy na potvrdenie tehotenstva. Robi sa v 12, 20, v 30 tt., cakam 4. Dieta a viac ich fakt nemam a vsetko je ok. Poistovna preplaca tieto 3 ultrazvuky, ak chce mqmicka, moze ist niekam na 3/4D a zaplatit si to. V pripade problemov mi samozrejme ultrazvuk robi. Tretie a stvrte dieta citim tirz velmi nizko, ale podla doktora je to ok, nie je nizko, je to len moj pocit. Ti3z ma kopka niekde az nad ochlpenim.

ropucha6
24. aug 2022

Ja som tiez 25tt 🙂 ten “vrch” to si predtym tak nemala? Ja mam vypucene len brucho ako je pupok. Ale tiez som este nerodila, mozno to uz niekto videl. Inak tie pohyby su asi okey, tiez ich citim nizko.

alenka1501
24. aug 2022