Prečo je v Martine najlepšia lekárska fakulta na Slovensku?

nnncr
9. júl 2021

Dobrý deň, vedeli by ste mi niekto povedať, prečo je Martin najlepšia lekárska fakulta na Slovensku?

dijka123
9. júl 2021

@nnncr najlepsia je lebo je to namodernejsia fakulta kde studuju aj zahranicny studenti a je na vysokej urovni a dokaze pripravit medikov na kvalitne povolanie

mirage
9. júl 2021

@dijka123 cize inde zahranicnI studenti nestuduju? Len v MT?

dijka123
9. júl 2021

@mirage nie aj inde ale proste je to najlepsia lekarska fakulta

mirage
9. júl 2021

@dijka123 ale dovody? podklady? studie?

dijka123
9. júl 2021

@mirage a mas vystudovanu lekarsku fakultu

mirage
9. júl 2021

@dijka123 to je oznam?, ak ano, chyba ti tam bodka.

dijka123
9. júl 2021

@mirage ja sa pytam ci mas vystudovanu lekarsku fakultu ?

ukulela
9. júl 2021

@mirage veď sú rebríčky hodnotenia skol/fakúlt a sú dostupné aj kritériá hodnotenia. (Vymyslam) vedecká činnosť, uplatnenie v praxi,... ja neviem, čo všetko hodnotia, no dá sa to pohľadať.

mirage
9. júl 2021

@dijka123 a ty?
@ukulela samozrejme, pytam sa vyssie uvedenej prispievatelky.

dijka123
9. júl 2021

@mirage ahoj nie nemam ale ucim sa prijimacky chcem ist velmi na medinu kedze robim v nemocnici

medica88
10. aug 2022

@dijka123 ahoj. Ja som vyštudovala LF na UPJS v Košiciach. Vyberala som si medzi MT a KE. Neviem porovnat. Ale mala som tam zopár kamarátok. A viem napr.ze naša anatomia a zápočty z nej,to bolo vždy 20napichnutych štruktúr( okrem testu) na tele a mali sme identifikovať a pomenovať danú štruktúru. A keď som to hovorila cez prázdniny kamoške z MT tak ona iba oči otvárala že také ťažké. Tak neviem co a ako mali oni tam. Ale je fakt,že v KE je dosť vela( podľa mna)zbytočnej teórie,celkove pocas celeho štúdiá . Na porovnanie 1.LF Karlovy univerzity ma 2.semestrálnu anatomiu,zatiaľ čo v KE sme mali 3.semestralku.