Baby, potrebujem previesť platbu a stále mi tam skáče táto tabuľka a nejde mi to podpísať. Žiaľ, prekročili ste limit bezpečnostného predmetu alebo bezpečnostný predmet na podpis tejto transakcie nemáte k dispozícii.
@conspi nie, skúšala som aj prevod medzi vlastným uctom zo sporenia sporenie na rezervu a tá istá tabuľka
@karamellka1 mne raz niečo podobné vyskocilo,keď som zadavala trvalý prikaz a trvalo mi to dlhšiu dobu,tak ako keby ma to.odhlasilo! Keď som sa prihlásila a znova to zadala,tak uz mi to slo! Neviem či je to tvoj pripad
neklikli ste, keď Vám oznámil systém, že sa už bude podpisovať sms kódom. Mala som tak isto musela som zájsť do banky.
@henibeni no veru neklikla 🙄
@lenka2710 mne to vôbec nejde
Ja som mala ten istý problém, vyriešili mi to až v banke.
@karamellka1
vravím to isté, som to ignorovala a keď som potom potrebovala urobiť platbu, tak to isté vypisovalo, zašla som do banky a tam mi to vysvetlili 😉
@henibeni keď ja tie ich správy ani nečítam, no už 🤔 budem musieť 😂
@karamellka1 toto iste vypisuje aj mne už týždeň, nedajú sa mi robiť platby.... Keďže mam dva účty, zatiaľ som to neriešila, ale ako vidím, budem musieť ísť do banky....
@karamellka1 oni to zase updatli, mozno sa nieco neupdatlo spravne. Ja som uz prevadzala a mne slo bez problemov. Skocte do banky.
@karamellka1 Mne to tiež vyhodilo, keďže som používala Grid kartu. To už zrušili. Treba zájsť osobne do banky
@tanicka19 no budem musieť
@karamellka1 to som ešte nevidela ale nemáš nastavený nižší limit ako platbu, ktorú potrebuješ zaplatiť?