Slsp George a vyskakuje mi takáto tabuľka

karamellka1
15. nov 2019

Baby, potrebujem previesť platbu a stále mi tam skáče táto tabuľka a nejde mi to podpísať. Žiaľ, prekročili ste limit bezpečnostného predmetu alebo bezpečnostný predmet na podpis tejto transakcie nemáte k dispozícii.

conspi
15. nov 2019

@karamellka1 to som ešte nevidela ale nemáš nastavený nižší limit ako platbu, ktorú potrebuješ zaplatiť?

karamellka1
autor
15. nov 2019

@conspi nie, skúšala som aj prevod medzi vlastným uctom zo sporenia sporenie na rezervu a tá istá tabuľka

lenka2710
15. nov 2019

@karamellka1 mne raz niečo podobné vyskocilo,keď som zadavala trvalý prikaz a trvalo mi to dlhšiu dobu,tak ako keby ma to.odhlasilo! Keď som sa prihlásila a znova to zadala,tak uz mi to slo! Neviem či je to tvoj pripad

henibeni
15. nov 2019

neklikli ste, keď Vám oznámil systém, že sa už bude podpisovať sms kódom. Mala som tak isto musela som zájsť do banky.

karamellka1
autor
15. nov 2019

@henibeni no veru neklikla 🙄

karamellka1
autor
15. nov 2019

@lenka2710 mne to vôbec nejde

mistymay33
15. nov 2019

Ja som mala ten istý problém, vyriešili mi to až v banke.

henibeni
15. nov 2019

@karamellka1
vravím to isté, som to ignorovala a keď som potom potrebovala urobiť platbu, tak to isté vypisovalo, zašla som do banky a tam mi to vysvetlili 😉

karamellka1
autor
15. nov 2019

@henibeni keď ja tie ich správy ani nečítam, no už 🤔 budem musieť 😂

zuzcana
15. nov 2019

@karamellka1 toto iste vypisuje aj mne už týždeň, nedajú sa mi robiť platby.... Keďže mam dva účty, zatiaľ som to neriešila, ale ako vidím, budem musieť ísť do banky....

fantinka
15. nov 2019

@karamellka1 oni to zase updatli, mozno sa nieco neupdatlo spravne. Ja som uz prevadzala a mne slo bez problemov. Skocte do banky.

tanicka19
15. nov 2019

@karamellka1 Mne to tiež vyhodilo, keďže som používala Grid kartu. To už zrušili. Treba zájsť osobne do banky

karamellka1
autor
15. nov 2019

@tanicka19 no budem musieť

zuzcana
16. nov 2019

@tanicka19 aj ja mam stále grid kartu, teda možno preto mi to vypisuje... A co je prosím namiesto nej? Ja nemám aktivované sms k účtu, platím si len ten základný balík, ďakujem

tanicka19
16. nov 2019

@zuzcana ani ja som nemala aktivované. Musela som prejsť na sms. Poplatky nevyse popravde neviem. Ale mesačne sa nezvýšili.