Pozerám na stránke okay sedačky a píše tam za poplatok cca 50€ že odvoz demontovaneho nábytku. Keď objednám sedačku, starú by mi odviezli... Rovno z obývačky ju vezmú? A ako musí byť zdemontovana? Napr stará sa dá rozložiť na tri časti,stačí to tak, či ako to treba demontovať?
@mirkam3 ďakujem ti pekne za recenziu. Takže odvoz starého objednávať nebudem. Tiež som myslela, že to urobia v jeden deň, že super vyriešené všetko... Takže teda neviem čo teraz s objednávkou...páči sa mi jeden gauč, ktorý by aj rozmerovo sedel... Píšu že 5 ks skladom... Brat má posteľ a kvalita že ok za tú cenu... Ten gauč práveže potrebujem čím skôr, keďže sa budem sťahovať do nového bytu, tsk by som ho potrebovala aj dočasne na spanie... Akože 5 dní a dva mesiace je sakra rozdiel teda... Ach mám nad čím rozmýšľať...
@mirkam3 teraz pozerám recenzie aj na nete a veru podobne problémy mali ako ty...takže nič...ďakujem ti. Nejdem to odtiaľ kupovať...
Áno, ak som pomohla tak som len rada. Zial, ja som bola v tom, že je to známy eshop, ani ma nenapadlo pozerat vtedy Facebook. Až keď začali naše problemy, som si pozrela recenzie a skoro na trafilo. Bolo mi jasne, ze nie sme ojedinelý prípad. Stalo nás to veľa času, veľa nervov a nakoniec sme aj tak museli zhanat inde ;(.
@mirkam3 joj to ma mrzí... Ja tam elektro nekupujeme vôbec, lebo to nám tiež skúsenosť, ze predavači drží a keď som nechcela tie predĺžené záruky,tak dupľom nepríjemní...to bolo tak 10 rokov dozadu a odvtedy som tam nekúpila nič... Tak neviem kde idem zháňať gauč... Pozerám rôzne e-shopy, lepšie je vidieť naživo,to zas nemajú vyložené na predajni...ach...
starý nábytok berú na zbernom dvore.Nemáte auto,že by ste to tam sami odviezli a zadarmo? Prípadne za menší poplatok požiadať nejakého známeho?
@rozculena áno, pôjdeme dať na zberný dvor. Ja ze by sme to mali bez roboty s odbizom, ale ako vidím tak nie
My sme nakoniec starú darovali na bazosi, cize sme to mali bez starosti. Síce bola podľa mna v katastrofálnom stave (preležana, opierka bola z kozenky a ta sa uz trochu supala), ale zadarmo ľudia v tejto dobe zjavne vezmú úplne všetko.
@mirkam3 skúsim aj ja hodiť to na bazos
Ruky prec od nich, ak môžem poradiť, ušetríš si nervy (+stačí pozrieť strašné recenzie napr na Facebooku ak by ti moja nestačila).
Keď začal Covid, chceli sme od nich kúpiť sedačku s presne rovnakým zámerom ako ty teraz - že teda starú rovno za 50e poplatok zoberú a budeme to mať cele bez starosti (rozobratie vo vlastnej réžii by nám vôbec nevadilo). Konkrétne pod sluzbou “Odvoz a ekologická likvidácia sedacieho nábytku a postelí za 50e” promovali toto - našla som starú korešpondenciu s nimi: “Neriešte čo so starou sedačkou alebo posteľou. Stačí iba UKAZAT na pripravený demontovaný nábytok a my ho ODNESIEME a následne PREPRAVIME na ekologickú likvidáciu. Vy sa nemusíte o nič starať”. To isto 😖😖😖. Domnievali sme sa, ze uvedena sluzba logicky prebehne naraz a po vyneseni novej sedacky odnesu kusy starej.
Vybrali sme teda u nich tovar, ktorý bol skladom a mal prísť do (tuším) 5dní. Nakoniec dodávka trvala (po miliónoch urgenciách) vyse 2 mesiacov! Iba zavolali (klasika) ze o chvilu sme u vás.
A tu prišlo prekvapenie - az po nasom opakovanom zistovani na infolinke sme sa dopatrali k tomu, ze odvoz robi úplne ina firma ako dovoz a navyse, ze odvoz za tie 2 mesiace nikto z Okay neobjednal, i keď sme si službu daaaavno zaplatili. Mali sme si odvoz dohadovat priamo s externym prepravcom zazmluvnenym zo strany Okay sami, resp. museli sme si na danu firmu u Okay dokonca proaktivne zhanat už len samotný kontakt!
Pan z danej firmy nas nakoniec upozornil, ze on starú sedacku z bytu (napriek reklame o odneseni tovaru) vynasat nebude a musíme ju sami vyniesť a naložiť do jeho auta, on ju LEN odvezie na likvidáciu.
Neviem ako je to u nich teraz, ale vtedy to vôbec takto nevyplývalo z ich obchodných podmienok a z reklamy už vôbec nie. Tak nas nasrali po tých mesiacoch čakania, ze sme s mužom v tom momente celu objednávku zrusili a novu sedacku už radšej ani nepreberali. Neviem si predstaviť, že by tam bol ešte nejaký problém a prípadne by bolo treba riešiť reklamáciu.