Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu
Základné ustanovenia
Predávajúci a zákazník sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie najmä prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) a internetovej siete (www), ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. Vystavením objednávky kupujúci výslovne súhlasí s nižšie uvedenými obchodnými podmienkami spoločnosti.
Dodacie podmienky
1. Objednávka tovaru
Vystavením objednávky sa zákazník zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť kúpnu cenu podľa podmienok uvedených v objednávke. Predávajúci nezaručuje, že objednaný tovar je v čase objednávky dostupný. Zákazník bude o dostupnosti tovaru a o priebehu objednávky informovaný mailom.
Stav vašej objednávky, prípadne iné informácie ohľadom objednávok realizovaných cez e-shop si môžete overiť cez pracovné dni (pondelok až piatok), od 9:00 do 16:00 hod. na tel. čisle 0948/280530.
Spolu s tovarom vám bude doručená aj faktúra, ktorá slúži ako doklad o kúpe. Zároveň vás chceme upozorniť, že uchovanie dokladu o kúpe je povinnosťou samotného spotrebiteľa - vzhľadom nato, že službu dodatočné doposielanie dokladov neposkytujeme.
Zmena objednávky
Ak vytvoríte a odošlete objednávku nie je možné meniť zadané údaje.
Máte 2 možnosti, ako vzniknutú situáciu riešiť:
ak máte v objednávke viac položiek, stornovať len nechcený model a vytvoriť novú objednávku na ten správny, zbytok pôvodnej objednávky zostáva platný – toto riešenie odporúčame len pri osobnom vyzdvihnutí, lebo sa do novej objednávky môže znova započítať dopravné (záleží od ceny tovaru)
ideálnym riešením na zmenu objednávky je objednávku stornovať a zadať novú
Zlúčenie objednávok, pridanie alebo zmena tovaru
Zlúčenie už vytvorených objednávok, pridanie alebo zmena tovaru už vo vytvorenej objednávke nie je z technických dôvodov bohužiaľ možné.
2. Ceny
Ceny uvedené v predajni e-shop Aladdin, platia pre nákup produktov prostredníctvom Online obchodu. Cena platí pre samotný tovar a neobsahuje žiadne iné služby, dopravné ani žiadne iné náklady pokiaľ to nie je výslovne uvedené v popise tovaru. Všetky ceny sú zmluvné a konečné. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny cien a na chyby v katalógu ponúkaného tovaru. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo na tovar až do úplného zaplatenia kúpnej ceny.
3. Stornovanie objednávky
Objednávku je možné stornovať telefonicky alebo e-mailom: info@aladdin.sk. Pokiaľ zákazník za objednaný tovar zaplatil a objednávku v súlade s vyššie uvedeným riadne stornoval, bude mu zaplatená kúpna cena vrátená bezhotovostným prevodom na jeho účet v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa kedy zákazník vzal svoju objednávku späť. Predávajúci si vyhradzuje právo nesplniť objednávku alebo jej časť v prípade, že tovar nemá na sklade, ak sa objednaný tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že zákazník už časť kúpnej ceny alebo celú kúpnu cenu zaplatil, bude zaplatená kúpna cena vrátená bezhotovostným prevodom na jeho účet v najkratšom možnom termíne. Predávajúci si vyhradzuje právo na zrušenie objednávky v prípade ak si zákazník zvolí osobný odber objednaného tovaru ako možnosť doručenia a objednaný tovar si neprevezme do 10 dní od vykonania objednávky.
4. Platobné podmienky
Platbu objednaného tovaru je možné uskutočniť osobne platbou v hotovosti príp. kartou v mieste prevádzky dodávateľa, alebo je možné tovar dodať na dobierku. Objednávka bude nasledujúce dni overená pre prípad momentálnej nedostupnosti tovaru.
V našom e-shope máte možnosť nákupu na splátky cez splátkový systém Quatro. Pre viac informácií o nákupe na splátky klikni sem.
V našom internetovom obchode www.aladdin.sk môžete využiť platobný modul - CardPay (Tatra banka, a.s.). Služba CardPay sa líši od iných platobných systémov tým, že umožňuje klientom platbu za tovar prostredníctvom platobných kariet bez nutnosti mať v Tatra Banke vedený bankový účet. CardPay akceptuje platobné karty: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club. Viac o CardPay...
5. Dodávka tovaru
Objednávka bude spracovaná bez zbytočného odkladu. Tovar s označením „na objednávku“ bude zákazníkovi odoslaný najneskôr do 21 dní, ak sa nedohodnú inak. Ak nie je pri tovare uvedená dodacia doba, zákazník má možnosť preveriť si dostupnosť tovaru telefonicky alebo e-mailom ešte pred uskutočnením nákupu. Predávajúci balné neúčtuje, účtuje len prepravné náklady. Ak je zásielka odoslaná predávajúcim prostredníctvom kuriérnej služby DPD SK (od 14.1.2020; pôvodne Geis Parcel SK s.r.o.) alebo Slovak Parcel Service (SPS), zákazník platí prepravné náklady v závislosti od ceny objednaného tovaru nasledovne. Cena poštovného pre Slovensko je paušálne 4,99€/5,99€. Iba v prípade ťažkého alebo rozmerného tovaru (nábytku) je cena rátaná individuálne, podľa váhy objednaného tovaru. V prípade platby dobierkou je k poštovnému účtovaný dobierkový príplatok 1€.
POZOR ZMENA!
Vážení zákazníci, radi by sme vás informovali o zmene poštovného pri drevených produktoch - nábytkové zostavy, skrine, komody. Suma poštovného zostáva rovnaká, ale na nábytok účtujeme balné vo výške 10€.
Alternatívne vám odporúčame navštíviť našu kamennú predajňu v Hlohovci, kde si môžete objednané produkty tohto typu osobne vyzdvihnúť.
Ak máte špecifické požiadavky na prepravu/dodanie zakúpeného tovaru, prosím napíšte ich po poznámky/komentára pri objednávaní. Doba dodania je spravidla do 24 hodín od odoslania. Uvádzané ceny sú platné v rámci Slovenskej republiky. Do Českej republiky je poštovné paušálne 5€. Poštovné do ostatných krajín je kalkulované osobitne. POZOR: Tovar do zahraničia zasielame až po vyplatení plnej sumy faktúry. Zákazník je povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť tovaru pri jeho preberaní a prípadné nedostatky uviesť do preberacích dokumentov a nechať potvrdiť odovzdávajúcou osobou. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, zákazník neprevezme zásielku a ihneď kontaktuje predávajúceho. Akékoľvek neskoršie reklamácie ohľadom fyzického poškodenia tovaru alebo kompletnosti dodávky nie je možné akceptovať. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky zákazníka. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia objednaného tovaru. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad a v prípade potreby návod na používanie výrobku.
V prípade záujmu o osobný odber tovaru v predajni Aladdin, Nitrianska 97 v Hlohovci, uveďte túto skutočnosť do poznámky pri objednávaní. Suma za poštovné Vám nebude účtovaná.
Osobný odber na predajni
Aladdin kočíky, Nitrianska 97, 92001 Hlohovec
Výhody osobného odberu
Tovar si môžete vyzdvihnúť hneď po overení a potvrdení dostupnosti tovaru (počas otvaracej doby : PO - PIA 9:00 - 17:00, SO 9:00 - 12:00 ).
Nemusíte čakať na kuriéra.
Za osobné vyzdvihnutie u nás nič nezaplatíte.
Náš personál Vám ochotne odpovie na Vaše otázky ohľadne zakúpeného tovaru.
Pri osobnom odbere - po telefonickom potvrdení naskladnenia tovaru, bude tovar pre zákazníka odložený a zákazník si môže tovar osobne prebrať v našej predajni počas otváracích hodín (PO-PIA 9:00-17:00, SO 9:00-12:00).
Predávajúci nenesie zodpovednosť:
za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou,
za poškodenie zásielky zavinené poštou.
6. Odstúpenie od zmluvy
Formulár na odstúpenie od zmluvy (PDF)
Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa objednaný tovar nedá dodať z dôvodu jeho nedostatku na sklade, alebo ak si kupujúci nesplní povinnosti spojené s realizáciou objednávky. Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia objednaného tovaru. Ak sa rozhodne pre odstúpenie v tejto lehote, je povinný oznámiť predávajúcemu odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumom nákupu a číslom účtu zákazníka. Ak zákazník tovar obdržal a prevzal, je povinný zaslať ho späť na adresu prevádzky predávajúceho: Predajňa Aladdin, Nitrianska 97, 92001 Hlohovec, pričom tovar nesmie byť použitý, musí byť nepoškodený a musí byť kompletný (vrátane správne vyplneného formulára na odstúpenie od zmluvy, príslušenstva, záručného listu, návodu a originál dokladu o kúpe - faktúry). Zásielku pošlite doporučene a poistenú na adresu predajne, keďže predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu. Ak zásielku pošlete s typom doručenia "na poštu" - nebude prevzatá. Zásielky vrátené ako dobierka predávajúci nepreberá. Peniaze Vám budú vrátené po doložení všetkých potrebných dokladov. V prípade ak po vrátení časti objednávky, klesne zostatková hodnota objednávky pod 40€, bude zákazníkovi zaúčtované poštovné vo výške 3,99€. Po splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru dodávateľ vráti peniaze za tovar bezhotovostným prevodom na účet zákazníka v SR a to najneskôr do 14 dní po fyzickom obdržaní tovaru vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ len v tom prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkam a nebol vadný.
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, dodávateľ nebude akceptovať odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielateľa naspäť.
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy:
pri predaji zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh, novín, časopisov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil.
pri tovare zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa
predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený
Skrátená záruka
Pre produkty, výrobky, ktorých životnosť je kratšia ako záruka, (napríklad batérie) a podliehajú bežnému opotrebeniu používaním, pričom nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby. Pre batérie/akumulátory spravidla uvádza výrobca záruku 6 mesiacov.
Záruka 24 mesiacov sa vzťahuje na funkčnosť batérie/akumulátora a prípadný náhly úbytok kapacity pod normu bežného opotrebenia čo znamená, pokiaľ by sa jednalo o elektornicky vadnú batériu/akumulátor, tak je možné riešiť vadu v rámci 24 mesačnej záručnej lehoty.
7. Ochrana osobných údajov
Viac o spracúvaní osobných údajov nájdete tu.
8. Ďalšie ustanovenia
Ďalšie vzťahy medzi zákazníkom a dodávateľom neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Jozef Vrábel - Aladdin
Poštová adresa:
Pánska Niva 3564/26
92001 Hlohovec
IČO:43451268
DIČ: SK1045913176
Zapísaný: Obvodný úrad v Trnave č. OŽP-A/2006/03050-2/CR1, č.živnostenského registra 250-23317
Dozorný orgán:
Slovenská obchodná inšpekcia
inšpektorát SOI v Trnave
Trhova 2
917 01 Trnava
Zákony a predpisy:
- Zákon 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov