Už nechcem učiť

10. feb 2024

Mám takmer 30 a vyštudovanú VŠ pedagogiku. 2 roky pracujem ako učiteľka na 2. stupni, ale už to nezvládam, ubíja ma to, chodím tam s odporom, plat je tiež nič moc. Vôbec však neviem, akým smerom sa dalej pohnúť. Učím slovenský jazyk a dejepis, ovládam anglický jazyk, nerobí mi problém naučiť sa niečo nové. Práve ten rast a učenie sa mi v práci chýba. Avšak keď pozerám ponuky práce, všade sa vyžaduje hlavne vzdelanie v odbore financií, IT, techniky... Ma vôbec význam skúšať takéto nižšie platené pozície s tým, že sa naučim čo treba? Alebo je to hlúposť?

veklipo
10. feb 2024

Ja mam vyštudovanú pedagogiku slovenčina - nemčina. Začínala som s 0-lovymi IT zručnosťami a bez znalosti EN. Najprv helpdesk, a pomalicky ďalej a ďalej. Po 15r prace v IT som už vo vysokom managemente. Chce to čas, ale da sa.
Pozri AjTyvIT.

misana84
10. feb 2024

Nemate možnosť rastu? Veď máte 1 a 2 atestáciu ak to dosiahnete a budete mat aj 12% tak sa výplata zvýši… a prečo s odporom? Veď pripravte krásne hodiny, ktoré by aj Vás bavili, potom zaujmete aj deti a práca vám zbehne ani neviete ako…ja to berem zasa opačne, že mi platia za nič…

basullinka
10. feb 2024

@misana84 tak, nie každý sa v tomto povolaní nájde. Každý človek je iny a jedine praxou človek zistí, či je to práca preňho. A stane sa aj to, že príde na to, že ho to nebaví, nenapĺňa a žiaci mu lezú na nervy. A v takom prípade je fakt najlepšie to nesiliť 🤷‍♀️

deedol
10. feb 2024

Skusila by som este 8r gym, tam je to zvycajne lahsie s deckami ako na druhom stupni. Ak sa ti to nebude pacit ani tam, tak potom jedine zmenit karieru 🙂
@veklipo neber to prosim ako rypanie, fakt ma zaujima tvoj nazor. Myslis, ze toto sa da aj dnes, ked je it absolventov ovela viac?

alenka7777
10. feb 2024

@misana84 1. a 2. atestacia nie sú kariérny rast. Človek robí aj s atestaciami celé roky to isté, len s vyšším platím. V školstve sa niet kam posunúť, ako je to v iných profesiách.

domkakvet
10. feb 2024