Vzťah bez lásky verzus láska bez vzťahu

linka_
29. mar 2016

Ahojte. Chcem sa s Vami podeliť o to, čo som zažila a momentálne zažívam a počuť Vás názor na moju situáciu a aj na mňa samú.
Som študentka umeleckej vysokej školy v bakalárskom ročníku. Pred dlhou dobou, už to bude 3 a pol roka, sa mi skončil pre mňa zatiaľ najhodnotnejší, i keď nie najdlhší vzťah. Prvý krát som vtedy zistila, aké to je, niekoho milovať. Predchádzajúce vzťahy boli nič, bola som ešte dieťa, stále som. Ale ten jeden vzťah zanechal vo mne takú dlhú stopu, že sa doteraz neviem zbaviť myšlienok naňho. Bol to on, kto to celé ukončil. Chodila som na strednú školu do iného mesta, bývala na internáte, vídali sme sa málo, iba keď som prišla cez víkendy. Čas s ním bol pre mňa všetkým a tešila som sa naň celých 5 dní. Pre mňa bolo všetko ideálne, až jedného dňa prišla rana, rozchod z ničoho nič. Neľúbil ma a ani by to nedokázal. Sme málo spolu. Nie som dosť dobrá, čakal, že niečo viac pocíti aj on, ale nestalo sa. Doteraz mi to chodí po rozume, čím som tak sklamala. Veľmi často sa mi o ňom sníva, aj dnes, čo ma vlastne dohnalo k napísaniu tohto príspevku. V tých snoch sme takí šťastní a takmer každý sa skončí happyendom. Z mojej strany ani nepochybujem, že by to bolo inak, keby som mohla, bola by som s ním doteraz a mám pocit, že ho stále, aj po tých rokoch ešte milujem. A práve tu je problém. Momentálne mám už viac ako 1,5 roka pomerne dobrý vzťah s iným. Každý študujeme VŠ v inom meste, obaja umelecké zameranie. Veľmi ma posúva vpred, študijne a aj záujmovo, že naše a koníčky sú také spoločné. Často chodím k priateľovi do ateliéru, pracujem tam na vlastných projektoch, využívam priestory a dielne pre študijné aj vlastné potreby. Učíme sa spolu, pracujeme na spoločných výtvarných projektoch. Je to skvelé a život s ním je naplnený umením presne tak, ako som si to želala. Lenže, kde je láska? On by mi síce zniesol aj modré z neba, ale ja sa na to všetko dokážem iba pousmiať a nič nepovedať. Ľúbim ho