Investovanie v SLSP

19. mar 2021

Dobrý deň chcela som sa opýtať či niekto investuje v SLSP. Aka je vaša skúsenosť. Moc sa tomu nevyznám tak sa pýtam
Je to niečo podobné ako sporenie? A aké investovanie máte keďže je ich tam viac na výber. Ďakujem

deti95060810
19. mar 2021

máš na mysli investovanie do fondov? Môj otec má zlú skúsenosť....

andrej241
19. mar 2021

Cez banku nikdy neinvestujte banka slúži na prijmanie vkladov a poskytovanie úverov na investície slúžia iné spoločnosťi 🙂

luckastar
19. mar 2021

SLSP spravila dobrý produkt, ale stále je to pomerne drahé. Odporúčam roboadvisor platformy typu: FINAX, PORTU... Nakúpite tam tie isté ETF ako na SLSP za nižšie poplatky.

majuskovci
21. mar 2021

Pracujem ako finančný poradca a vedela by som Vám poradiť lepšiu investíciu ako SLSP. Netvrdím, že je to zle, ale peniažky viete zhodnotiť aj lepšie.

nelca84
22. mar 2021

Ano, je to investicne sporenie. Ja urcite dporucam, sama mam viac takychto produktov. Ale pokial v tom nevies chodit, tak to ries cez jedine cez banku.

jones895
22. mar 2021

Keď už má človek investovať, tak vklad by mal diverzifikovať. Nie dávať všetko na 1 kartu. Lebo, keď príde silnejšia kríza, tak fondy poklesnú a človek môže urobiť 2 možnosti - bude čakať, kým sa jeho vklad nevyrovná alebo to v panike predá a je tým pádom v strate. A takto to robí väčšina ľudí. Cez banku by som neinvestoval. Nato sú iné spoločnosti.

vikushka
20. jún 2021

Ahoj. Rozdiel je asi hlavne v tom, že sporiť znamená neminúť všetko a niečo si odložiť bokom. Ak si to odložíš na účet v banke, tak síce sporíš no neinvestuješ. Ak investuješ tak za svoje úspory nakupuješ akcie, dlhopisy fondy a podobne.