Ako nafarbím strieborné nožičky na stole, aby boli zlaté?

ku_uk
24. apr 2024

Dievcata, vy mi viete vždy dobre poradit.
Mam sklenený stol a chcela by som strieborne nozicky nafarbit na zlato. Neviete s akou farbou? Alebo sprej? Nebude sa ta farba odlupovovať? Som amatér a chlap nieje domáci kutil, áno najjednoduchšie by bolo predať stôl a kúpiť si nový, ale načo. Za všetky rady vopred dakujem.

moonlight1210
25. apr 2024

@ku_uk a chces, aby tie nozicky boli nasledne po prestriekani leskle, ci matne?

madeincssr
25. apr 2024

@ku_uk na natieranych bude trochu vidno tahy stetcom, aj keby to bola dobre sa zlievajuca naterova hmota (ak ta to bude aj tak zaujimat, napisem konkretnu farbu do sukromnej spravy). Spreje su vacsinou velmi riedke, nastrek tenulinky a malo odolny. Ak mas v blizkosti obchod kde miesaju autolaky, vedia ti do profi spreja namiesat aku farbu chces (lesk ci polomat) a kedze ide o profi zalezitost (farba plus tuzidlo plus lak u lesklych) a je tam solidna tryska, vysledok moze byt slusny. Predtym vsak jemne obrusit (zdrsnit) brusnou hubkou (tiez v autolakoch) a dobre odmastnit (kvalitny odmastnovac z autolakov, alebo aspon technicky benzin viacnasobne). Vsetko co nechces zastriekat precizne zalep papierovou maliarskou maskovacou paskou a pod striekany predmet si daj velky karton/papier, lebo pri striekani sa farba ako hmla siri vsade do okolia. Striekat treba trosku vediet. Najprv zlahka z vacsej vzdialenosti tenky nastrek, nechat 5-10 min zavadnut a potom dalsi, atd. pripadne este dalsi. Ked das privela (alebo moc z blizka), po case ti to urobi stekance. Cize TRPEZLIVOST.

madeincssr
25. apr 2024

... este dodavam - idealne ak sa nozicky daju demontovat a striekat to niekde vonku za bezvetria.

ku_uk
autor
25. apr 2024

@madeincssr áno dajú sa demontovať dole, ďakujem krasne!! Mám blizko aj škodovku servis tam mi už raz striekali nárazník! Super nápad. Ďakujem krasne!

ku_uk
autor
25. apr 2024