Dcérkina tupozrakosť sa nezlepšuje.

anulienka30
28. jan 2020

Ahojte. Dcerke zistili tupozrakost, cca asi ked mala 3 roky. Pravidelne chodime na kontrolu, ale bohuzial, ani prelepovanie a cvicenie nam nepomaha. Teraz mame ist na magneticku rezonanciu, ci nieje problem niekde inde. Stretli ste sa s tym niekto? Alebo mate istu diagnozu ako my?

luthine
28. jan 2020

@anulienka30 Neskusali ste cvicenie s appkou annasoft? Mojej dcere velmi pomohlo.

79viktoria79
28. jan 2020

@luthine aka je to appka prosím vas?

0laracroft0
29. jan 2020

@anulienka30 ja viem tak, že tupozrakost sa dá bežnou liečbou len mierne skorigovať a aj to len v prípade, že sa podchyti vo veľmi ranom veku (nie som odborník ale skôr ako v 3 rokoch). Ja som chodila do očnej škôlky, oko mi nonstop prelepovali a tu ma máš dospelú prakticky iba s jedným pouzitelnym okom. Prepáč. Nie je to choroba oka ale sval ktorý ho ovláda je lenivý ale to už určite vieš. Inak človek s tým žije od narodenia takze to preňho nie je žiadna tragédia 🤷‍♀️ Ja vediem plnohodnotný život, pilot ani vojak som nikdy byt nechcela 😁

sono2
29. jan 2020

@0laracroft0 pravdu máš. Dcéra má tiež okuliare a práve preto ich má mať aby tento problém nenastak ktorý je viac menej na stalo.

0laracroft0
29. jan 2020

@sono2 myslím, že ak má 3, niečo sa ešte možno skorigovať dá, ale veľká optimistka by som nebola. Niekde som tuším čítala že to treba podchytiť do 1 roku... teraz čakám babo tak to tiež dám odsledovať. A myslím, že v budúcnosti sa to možno bude dať operovať aj keď pochybujem že sa poisťovne potrhajú to preplácať. A možno nie, lebo človek vlastne má funkcne oko aj sval, ale ako ho operáciou donútiť pracovať? Držím prsty a ak sa to nezlepší, nezufaj, dá sa tak žiť, skôr sa obávam vyššieho veku, kedy teoreticky môže aj to zdravé oko odchádzať rýchlejšie, keďže zvláda robotu aj za tupé oko 🤷‍♀️ Držte sa 🙂

sherynkamalinka
29. jan 2020