Zaplatila som tovar, predajca prestal komunikovať.

Dohodla si si obchod, zaplatila vopred platbu a predávajúci prestal reagovať na tvoje správy?

Čo robiť, ak predajca prestane odpisovať?

  • Ak predávajúci nereaguje vo vašej komunikácii v inzeráte, skús ho osloviť internou poštou. Mohlo sa stať, že predávajúci prehliadol tvoju správu v bazáre.
  • Skontroluj, či predajca vo svojom bazári nevyvesil oznámenie, ktoré by jeho odmlku vysvetľovalo.
  • Počkaj niekoľko dní. Po zaplatení tovaru je fajn dostať ihneď spätnú väzbu, že peniaze v poriadku dorazili a balíček je na ceste, ale v súkromí predajcu sa mohla vyskytnúť taká situácia, ktorá mu zabránila dať ti vedieť.
  • Prečítaj si hodnotenia predajcu. Ak si to ešte neurobila, pozri sa, či s ním mal už niekto podobnú skúsenosť.
  • Vyzeraj zásielku. To, že sa ti predajca neozval neznamená, že balíček neposlal. Informuj sa na svojej pošte, či tam pre teba nemajú balíček. Oznámenie o zásielke sa mohlo stratiť.

Ubehlo už niekoľko dní a tovar stále neprišiel?

  • Pridaj predávajúcemu negatívne hodnotenie v bazári a daj mu až tri pracovné dni na reakciu a nápravu.
  • Pokiaľ predávajúci na negatívne hodnotenie nezareagoval, daj nám o tom vedieť. Preveríme, či sa môže jednať o podvod.
  • Môžeš čakať, či balíček príde, alebo situáciu riešiť právnou cestou.

Všetky témy > Mám problém s predajcom, kupujúcim > Problémový nákup v bazári