Neprišiel mi tovar, využila som doporučené poštovné

Pokús sa problém najskôr riešiť spoločne s druhou stranou:

  • Oslov predajcu pod inzerátom a upozorni ho na problém. Možno zabudol alebo sa nečakane ocitol v ťažkej situácii. Ak už je inzerát zmazaný, použi internú poštu.
  • Zisti od predajcu číslo zásielky. Následne prever stav zásielky na pošte. Ak sa stratila, požadaj predajcu o uplatnenie reklamácie na pošte. V prípade uznanej reklamácie, môže pošta poskytnúť finančné odškodnenie max. do výšky niekoľkonásobku poštovného.
  • Ak predajca nekomunikuje, zavádza alebo ti odmieta dať číslo zásielky, máš právo mu pridať negatívne hodnotenie. V hodnotení sa vyhni zbytočným emóciám. Po pridaní hodnotenia počkaj tri dni, aby mal predajca čas na nápravu či reakciu.

Pokiaľ si už vyčerpala všetky možnosti, nahlás nám tento obchod ako problémový. Nebudeme ho riešiť za teba, ale pokúsime sa byť nápomocní pri hľadaní dohody medzi vami. Nemáme žiadnu reklamačnú kanceláriu s odborníkmi, právnikmi, vymáhačmi a ani medzi nami nie sú sudcovia. Ako stránka pre mamičky môžeme byť iba prostredníkom medzi tebou a predávajúcim. V našom bazári už sa ale uskutočnilo množstvo obchodov, a tak máme vyskúšané, čo by vám mohlo pomôcť dohodnúť sa na riešení. Naša pomoc bude spočívať hlavne v poradenstve a podpore.

Problémový obchod je možné riešiť aj právnou cestou.

Všetky témy > Mám problém s predajcom, kupujúcim > Problémový nákup v bazári