Kupujúca tvrdí, že jej zaplatený tovar neprišiel

Za bezproblémový obchod zodpovedá rovnako predajca aj kupujúci. Pri každom obchode sa ubezpeč, že ste sa na type poštovného dohodli. Vo vlastnom záujme vždy preferuj a navrhuj doporučenú zásielku. Doporučená zásielka sa dá následne na pošte reklamovať.

Ako postupovať v prípade obyčajného poštovného?

Ak si tovar zaslala obyčajnou zásielkou na žiadosť kupujúcej, nenesieš zodpovednosť za prípadnú stratu alebo nedoručenie balíčka. Daj vedieť kupujúcej adresu podacej pošty, dátum podania. Môže sa informovať na svojej pošte.

Ak si zásielku poslala obyčajným poštovným bez žiadosti od kupujúcej, má nárok pridať ti negatívne hodnotenie.

Ako postupovať v prípade doporučeného poštovného?

Ak si zaslala balíček doporučene, poskytni kupujúcej podacie číslo, aby sa mohla informovať na pošte. Prípadnú reklamáciu na pošte budeš musieť na pošte podať ty ako odosielateľ.

Ak bol podľa pošty balík doručený, obchod je týmto z tvojej strany ukončený. Kupujúca nemá nárok na pridanie negatívneho hodnotenia z dôvodu nedoručenia tovaru.

Prečítaj si, čo robiť, ak som dostala hodnotenie, s ktorým nesúhlasím.

Všetky témy > Mám problém s predajcom, kupujúcim > Problémový predaj v bazári