Čo môžem očakávať, keď problém nahlásim?

Môže byť vyriešený do pár minút, týždnov alebo aj nikdy. Ako to? Čo sa deje s tvojim nahlásením potom?

Nahlásenie akéhokoľvek problému je dôležité. Team programátorov sa o nich potrebuje dozvedieť. O čom nevie, nemôže začať riešiť. Preto sme za tvoje nahlásenie v každom prípade vdačný.

Čo sa deje s tvojim nahlásením potom?

Hlásenia sa zbierajú, triedia a problém sa skúšame zopakovať. Preto je dôležité, aby si problém čo najpresnešie popísala. Nedá sa riešiť všetko a hneď. Technické problémy, ktoré majú dosah na viac používateľov, sa riešia prednostne. Preto sú niektoré vyriešené do pár minút, niektoré až po pár mesiacoch. Na určité individuálne problémy nikdy nepríde (napríklad, ak sa problém vyskytuje iba na tvojom mobile).

Každé hlásenie technického problému dôsledne čítame. Odpovedáme len v určitých prípadoch (máme doplňujúce otázky, pošleme ti návod na riešenie, ...). Pokiaľ nedostaneš odpoveď, tvoj problém evidujeme a čaká na spracovanie podľa dôležitosti. Za nejaký čas uvidíš priamo na koníku, že už je opravené.

Všetky témy > Mám technický problém